“Lekker tapas menu”

Shakerato
Geclassificeerd als nr. 13 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
25 september 2020 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, veel variatie op een mooie plank geserveerd, snelle en vlotte bediening doe zo verder

Datum van bezoek: september 2020

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren komen eten. De tapas zijn heerlijk en elke keer weer iets anders. Ik zou de 3 gangen aanrader. Koude en warme tapas to share en dan een lekker dessert to share. En dit met een heerlijk wijntje erbij. Top gewoon.
Zeer goede en vriendelijk service.

Datum van bezoek: september 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

Snelle bediening,heel lekker eten en zeer vriendelijk personeel!
Plaats genoeg buiten om te zitten ,mooi terras vlak aan winkelstraat.
Absoluut een aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
5 juli 2020 beoordeeld

Toppie Danilo Daniela.
Heerlijk eten, hemels terras!
Wij kom snel terug.

Siete tesori!
❤❤

Anneke en Willy
Jullie fans.

Datum van bezoek: juli 2020
20 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

NIEMAND(!!) van het personeel draagt mondbescherming en dit in volle Corona tijd.. Echte superverspreiders, spelen met het leven van hun klanten. Niet-te-begrijpen!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Shakerato bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Shakerato geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.