“San Martino Genk”

Geclassificeerd als nr. 13 van 168 Restaurants in Genk
Keukens: Italiaans
5 juli 2020 beoordeeld

Toppie Danilo Daniela.
Heerlijk eten, hemels terras!
Wij kom snel terug.

Siete tesori!
❤❤

Anneke en Willy
Jullie fans.

Datum van bezoek: juli 2020

20 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

NIEMAND(!!) van het personeel draagt mondbescherming en dit in volle Corona tijd.. Echte superverspreiders, spelen met het leven van hun klanten. Niet-te-begrijpen!

Datum van bezoek: juni 2020
17 maart 2020 beoordeeld

Met social deal gaan eten. Reservatie was aangenomen. Tot dat we er aan kwamen werden we geweigerd omdat het te druk was. Bedankt Om de avond te vergallen. Mij zien ze daar nooit meer.

Datum van bezoek: juli 2019
12 maart 2020 beoordeeld

tis een supergezellige plek en er is zeer vriendelijke bediening! ook moet je niet te lang wachten voor het eten en is er een leuke sfeer.

Datum van bezoek: maart 2020
9 maart 2020 beoordeeld

buiten was het aangenaam vertoeven.
Toen ik naar binnen ging voor toiletbezoek viel me wel op dat de toiletgeur redelijk fel aanwezig was in de zaak...

Datum van bezoek: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die Shakerato bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Shakerato geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.