“Zéér lekker”

Grand Cafe Relaxy
Geclassificeerd als nr. 21 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch
11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze en zéér lekker eten bij Relaxy. Porties zijn perfect. Zeer lekkere en sappige souvlakies zoals op de Griekse schotel. Gyros is echter minder Grieks, maar alsnog lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we wat uurtjes moesten overbruggen in Genk besloten mijn zoon en ik even te gaan lunchen. We kwamen uit bij Relaxy aan de Fruitmarkt. De glazen waren schoon, het personeel vriendelijk. Ik had uiensoep besteld, prima in orde. Alleen de toevoeging van gebakken uitjes aan de soep was wat mij betreft niet toepasselijk maar dat zal een kwestie zijn van smaak. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Aanrader voor de lunch!

Datum van bezoek: juni 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne brasserie, we aten lekkere pastasuggesties, heel erg vriendelijke bediening, genoeg keuze voor kinderen, in de zomer ook een fijn terras!

Datum van bezoek: januari 2020
15 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijk! Altijd lekker, altijd verzorgd en supervriendelijk bediening. Zeker een aanrader als je in Genk bent!

Datum van bezoek: november 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vuile glazen, slecht eten en zeer onvriendelijk. Je kan er niet gezellig zitten buiten, de tafels staan er op een rijtje langs elkaar.. veel te duur

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Grand Cafe Relaxy bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Grand Cafe Relaxy geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.