Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 91
PricelineUS$ 91
Agoda.comUS$ 91
TripadvisorUS$ 91
Beoordeeld op 10 oktober 2020

We verbleven 3 nachten bij Noke. Noke is een fantastische gastvrouw en kan uitstekend koken. Alle gerechten waren super lekker en verzorgd opgediend. Noke heeft heel veel aandacht voor haar gasten en helpt waar nodig. Prijs kwaliteit top!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 8 oktober 2020

De gastvrouw Noke runt haar hotel met héél veel passie en laat niets aan de toeval over. Alles prima verzorgd maar bovenal is haar omgang met de gasten er eentje die niet veel vindt. Ze is subliem in haar omgang, discreet en kwaliteit boven al. Ze kookt als de beste waardoor je er best aan doet er ter plaatse te blijven dineren. Alles conona proof en dus ook het ontbijt die heel uitgebreid is met alles in porties verdeeld en door Noke individueel verpakt. 'T Hert : prijs kwaliteit een toppertje !
We kwamen met de e-bike aan in 'T Hert. Noke had voor onze fietsen een overdekte en afgesloten stalling.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Ik was een beetje bevooroordeeld door de foto’s van de kamers (zagen er op foto beetje oubollig uit), uiteindelijk bleek de kamer prima te zijn, alle comfort die je nodig hebt, ondanks rugproblemen toch goed geslapen, dus bed was zeker ok. Van zodra we toekwamen (paar uren te vroeg om in te checken) werden we al heel goed ontvangen met een drankje van het huis. We kregen ook onmiddellijk de huurfiets ter beschikking en de tip om op nog geen 800 m van het hotel de auto veilig en gratis te parkeren. Het avondeten was absoluut delicieus, heel erg verzorgd door de gastvrouw en heel lekker! Ook het ontbijt was perfect in orde en coronaproof! Heel leuk verblijf, heel gezellig, gastvrouw doet het uitstekend, we komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 juni 2020 via mobiele applicatie

Je wordt hier ontvangen met veel charme.
De kamer heeft alles wat ze moet hebben. Alles is netjes.
Het gastronomisch arrangement was top.
Deze dame kan uitmuntend koken .
Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in t Hert

Datum van verblijf: juni 2020
hotel_het_hert, Owner van Hotel 't Hert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

dank u wel voor deze aangename review . Zoals wij zeggen "Altijd welkom"
met vriendelijke groeten
Noke en haar team

Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

We zijn niet in het hotel verbleven, maar we hebben zaaaaalig genoten van het onverwachte bezoek om te eten. Mijn man heerlijk genoten van een goed uitgebakken entrecote. Ikzelf van een heerlijk mals hertje, met warme en koude groentjes, pastinaakfrietjes, lekker portosausje erbij en heerlijke dauphines patatjes vers uit de oven. Gewoon overheerlijk!! Ook vooral SUUUUUUUPER kindvriendelijk, echt chapeau !! Als we nog eens in de regio, of doorpas, zijn komen we ZEKER terug! Echt een TOP aanrader, en zeker als je eens van wildgerechtje houdt!

Datum van verblijf: december 2019