Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

We zijn niet in het hotel verbleven, maar we hebben zaaaaalig genoten van het onverwachte bezoek om te eten. Mijn man heerlijk genoten van een goed uitgebakken entrecote. Ikzelf van een heerlijk mals hertje, met warme en koude groentjes, pastinaakfrietjes, lekker portosausje erbij en heerlijke dauphines patatjes vers uit de oven. Gewoon overheerlijk!! Ook vooral SUUUUUUUPER kindvriendelijk, echt chapeau !! Als we nog eens in de regio, of doorpas, zijn komen we ZEKER terug! Echt een TOP aanrader, en zeker als je eens van wildgerechtje houdt!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019

Hartje Genk. Vlakbij alle winkels en horeca. Betalende parking om de hoek (Shopping3 of Stadsplein). 5 minuten rijden van C-mine, 10 minuten van Thor park. Restaurant La Botte / Peppe's op 5 minuutjes stappen. Vriendelijke ontvangst. Gezellige, familale sfeer. Lekker en uitgebreid ontbijt. Verouderd interieur.

Kamertip: Achterkant hotel.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2017

't Hert in hartje Genk is het ideale hotel om de bruisende stad en de betoverende provincie Limburg te ontdekken. Mevrouw Noke en haar medewerkers leggen u in de watten en doen al het mogelijke om u een onvergetelijk verblijf te verzekeren.

De kamers voelen aan als 'thuis' en het ontbijtbuffet is gezond én uitgebreid.

Fietsen zijn gratis ter beschikking en huisdieren welkom.

Voor mij is 't Hert dan ook een absolute aanrader, én ik ben er zeker van dat mijn vakantie in Genk nooit zo bijzonder was geweest, zonder 't Hert!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017

Hotelletje dat doet denken aan mijn kindertijd. Basiscomfort in een authentiek jaren 60 design. Zeer goed gelegen, ook voor fiets en wandeltochtjes in de mooie omgeving. Correcte, vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: mei 2017
hotel_het_hert, Owner van Hotel 't Hert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Dank u voor de review .Altijd welkom

Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima keuken. De kaart is beperkt, maar alle klassieke Vlaamse gerechten zijn verkrijgbaar. Zeetong was van een uitstekende kwaliteit. De entrecote was gigantisch groot en uiterst lekker. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
hotel_het_hert, Owner van Hotel 't Hert, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

dank u voor de positieve review . Wij doen ons best