Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Tweedaags bezoekje aan het mooie Limburg; fietsen in de bomen, wandelen door het water; zeer mooi
Tweede bezoekje aan Stiemerheide, alleen nu twintig jaar later; de kamers zijn amper veranderd; jammer want deze mogen wel eens gerenoveerd worden. ‘S avonds diner in het huisrestaurant Corneille; lekker maar ook weer niet zo vernieuwend. ‘S ochtends wel genoten van een heerlijk ontbijt. Prijs / kwaliteit toch wel wat te duur vinden we.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Spijtig van de verouderde en nogal kleine badkamer!
Wel top ontbijt en supervriendelijk , behulpzaam personeel!
Netheid kan ook beter, stofnetten in hoeken van kamer.
Rustige omgeving in de natuur en het groen

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Wij hadden een arrangement en lagen op een kamer op de 3de verdieping. Klein, geen inloopdouche en de kluis op een onbereikbare plaats. De verwarming was verstopt onder het bureau. Afgezien van deze kleine ongemakken een fijne kamer. Troef is het mooie zwembad. Het ontbijt was geweldig. Mooie presentatie, gevarieerd, goed aangevuld en perfecte bediening. De verantwoordelijken mogen terecht trots zijn op het geleverde werk.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020

Het hotel is veelzijdig. Heel vriendelijk personeel, een zeer mooi zwembad,het zwemwater wordt driemaal per dag gecontroleerd op zuiverheid, je kunt dineren in de bar, in het restaurant,Corneille of in het sterrenrestaurant De Kristalijn. Op de drie locaties zijn de gerechten prijs kwaliteit subliem.
Wij hebben wel wat ervaring met hotels voor ons is Stiemerheide ,prijs kwaliteit de beste keuze.

Kamertip: Zicht op golf
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 februari 2020

W hebben al enkele keren in de wintertuin gebruncht op zondag. Het arrangement is overvloedig en lekker en drank is à volonté inbegrepen. Fijn om te doen vooral als er moeilijke eters in het gezelschap zijn. Men kan kiezen wat men wil in zulke formule en de sfeer is gezellig en ongedwongen. In de wintertuin zit je gezellig privé en het is niet eens zoveel duurder als gewoon in de grote zaal. De bediening is héél goed en attent. DEn fijne ervaring en iets om te herhalen!

Datum van verblijf: februari 2020