24 mei 2018 beoordeeld

een hotel op een hele mooie plek. Rust en kalmte is te vinden. Golfbaan er om heen en ook nog twee uitstekende restaurants. Kamers zijn niet echt ruim maar helaas ontbreekt de airconditioning.
Ruim ontbijtbuffet.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank J. Van B
20 mei 2018 beoordeeld

Kamer had geen koffiefaciliteiten en we hebben geen bad of douche kunnen nemen omdat de thermostaat eraf viel. Het water was veel te warm.
Ze konden (of wilden) geen compensatie doen omdat we geboekt hadden met een arrangement (hotel + diner in de Kristalijn). Vreemd.
Ook was de kamer eerder somber met een klein raam.
Het ontbijt was daarentegen wel uitgebreid en lekker. Maar volgende keer boek ik liever in een ander hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
13 mei 2018 beoordeeld

Tof hotel, heel vriendelijk personeel, tot zelfs de kamermeisjes toe. Lekker ontbijt met vers sinaasappelsap en alles wat je moet hebben. Gastronomisch is een aanrader om eens uitgebreid te tafelen. Tal van ontspanningsmogelijkheden met o.a. Mooi zwembad, sauna, golfterrein, .......
Kamers zijn vrij klein maar alles is proper en aanwezig wat er moet zijn.
Ligging is heel goed, in de natuur en niet ver van het centrum.
Gaan zeker nog terug om in ons geval in de buurt te gaan fietsen.

Kamertip: Alle zijn ok
Verbleef: mei 2018, reisde met familie
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam hotel om te combineren met het sterrenrestaurant aan de overkant 'De Kristalijn'.
Kamer: klein maar voldoende comfort. Zeer lastig om toilet door te spoelen. Het haperde constant waardoor we receptie moesten bellen. Doorspoelsysteem werkt niet goed. Ook elektrische verwarmingselementen zijn niet ideaal (kamer eerder 3 sterren ipv 4).
Faciliteiten: fijn zwembad!
Ontbijt: geweldig! Enorm veel keuze: eitjes, zalm, forel, kazen, ham, croissants, pannenkoeken, crumble, koffiekoeken, soorten brood, pistolets, verse fruitsap, appelsap, rosé cava,...

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
19 februari 2018 beoordeeld

Dit is een ideaal hotel om enkele dagen te ontspannen. Het is er heel stil en je kan vlakbij heel mooi wandelen. Het personeel is heel vriendelijk. Het restaurant is goed en ook het ontbijt is prima.Wat anderen schreven klopt (wat gehorig, krappe badkamer, wachttijden bij de koffiemachine, slechte verlichting op de kamer om te lezen) maar onze hoofdindruk bleef positief.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner