Beoordeeld op 29 september 2015

Hotel was grote tegenvaller. Verouderde kamer/badkamer. Douchestang afgebroken, lichten die niet werkten. Bv ingebouwd leeslampje was stuk. Er stond dan wel een losse leeslamp in de plaats, maar die was ook stuk. Tja....Heel gehorige kamer met hele luide afzuiging in de badkamer. De deur naar de badkamer kon niet dicht (geen deurknop/klink), dus heel de nacht was die afzuiging goed te horen. Ontbijt eenvoudig maar goed. Bediening vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 23 augustus 2015

mooi en nette kamer goed bed propere badkamer zeer vriendelijk aan de receptie
lekker ontbijt eenvoudig maar alles wat je nodig hebt musulie eitjes 2 soorten yohurt
fruit smeerkaas simpel maar zeer goed

Kamertip: kamer aan de straatkant maar om de hoek zit je aan het shopping
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 27 mei 2014 via mobiele applicatie

Ik heb 2 weken in dit hotel overnacht. De bediening was heel goed. Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook lekker. 'S avonds bleef ik eten in het cafe dat bij het hotel hoort en ook daar werd ik steeds goed bediend.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 januari 2014

Mooie, moderne kamer midden in het stadscentrum, vriendelijk onthaal, ook telefonisch.
De kamers lijken recentelijk vernieuwd maar zijn wel redelijk klein, vooral de badkamer.
De prijs voor een kamer is goed in verhouding met de kwaliteit, al is het ontbijt wel een dure toeslag. De trappenhal en gangen mogen ook wel eens vernieuwd worden, deze zijn wel verouderd. Kamers zijn niet geluidsdicht, veel verkeerslawaai.

Kamertip: Vraag eventueel een kamer die niet aan de straat gelegen is (als dat er is), anders is er veel lawaai.
Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 16 maart 2013

Ideaal gelegen op wandelafstand van Genk station. Bij aankomst een zeer vriendelijk ontvangst, maar kamer was niet zo proper. Er lag redelijk veel stof overal en de douche sprak me niet echt aan door gele plekken in de douchecabine en rond de afvoer. Ontbijt is er in de kelder in een kleine ruimte, wat het ook niet echt gezellig maakt. Het eerste wat men mij vroeg bij aankomst aan het ontbijt was "Kamernummer?" in plaats van "Goeiemorgen, goed geslapen? Mag ik uw kamernummer even alstublieft?". Hopelijk kan het hotel zich met de nieuwe eigenaars herpakken

Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken