“Op aanraden gaan dineren.”
Beoordeling van Orestis - Greek Cuisine

Orestis - Greek Cuisine
Geclassificeerd als nr. 29 van 169 Restaurants in Genk
14 februari 2020 beoordeeld

Op aanraden van een kennis gaan eten bij Orestis. Helemaal geen spijt van. zoals men ons verteld had was het eten heel lekker. We hebben de Griekse tafel besteld, een volledig menu in kleine verschillende porties. Wordt opgediend in 2 gangen. Het eerste gedeelte vis, het tweede vlees. Alles volledig in orde en voldoende. We gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: februari 2020

24 januari 2020 beoordeeld

Ben niet zo een fan van grieks eten, maar mijn partner bleef zeuren en beweerde dat dit een leuke plek was. HIj had gelijk, allemaal in tapas vorm ipv op ander plaatsen alles op een grote schotel met overdaad. Kleine verschillende gerechtjes, en allemaal even lekker. verfijnd grieks, en hier kom ik graag terug. vriendelijke bediening. topzaak

Datum van bezoek: januari 2020
17 november 2019 beoordeeld

Als je niet louter gaat voor de souvlaki maar wat meer van de Griekse keuken wil leren kennen moet je hier zijn. Steeds goed verzorgde keuken met ook gerechten zoals octopus enz. Gezellig interieur en in de zomer een mooi terras achter het restaurant.

Datum van bezoek: november 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

BESCHAMEND!! het stoofpotje werd vervangen door zwartgeblakerde zoete paprika en plat gekookte aubergine gevuld met koude tomatensalade.
Omdat dit gerecht écht niet voldeed werd de kok erbij gevraagd. Deze gooide zich bijna letterlijk op de tafel en zei dat in Griekenland okra op dit moment seizoensgebonden was. Ze was onbeleefd, zo niet onbeschoft in haar reactie op onze beleefde opmerkingen.
De rekening bleek ook niet correct en bij het buitengaan kreeg ik, als vegetarische klant, een onbeschofte sneer: ik was de onvriendelijke, onbeleefde, ontevreden klant! En dit nadat ik zei dat de bediening door de jonge vrouw wél correct was.
Op deze manier behandel je je klanten niet, zelfs niet als je denkt dat je service of je maaltijd correct is.
Mijn tafelgenoten, we waren met 6, waren even verontwaardigd over hoe ik te woord gestaan werd.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juni 2019 beoordeeld

Zeer lekkere Griekse keuken
top vrouwelijke chef in de keuken
vlotte bediening
leuk tuinterras, verse producten , goede wijnen

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Orestis - Greek Cuisine bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Orestis - Greek Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.