Travelocity
Expedia.comUS$ 119
CheapTicketsUS$ 119
2 weken geleden beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt, lekkere keuken, mooi gerenoveerde kamer, wel kleine badkamer, goeie ligging (dichtbij Genk en dichtbij bos Kattenvennen waar mooie wandelingen zijn uitgestippeld).

3 weken geleden beoordeeld

tof personeel, rustig geslapen in nette bedden en prima opgeruimde kamer van het verblijf op zich is alles positief, wat ik echter nog steeds niet begrijp dat ze via email al je gegevens opvroegen want dan is je verblijf pas volledig en moet je dit niet doen bij de aankomst! maar ze vroegen dan ook alle gegevens die een mens bezit: id kaartnummer, handtekening, visa (of master) kaartnummer tot en met het cvc nummer ! natuurlijk doe je zoiets niet, wat gebeurt daarmee en wie houdt daar toezicht op? Onze eindafrekening was ook zoiets eigenaardig: ik kreeg enkel een totaal ondanks alle digitale registraties: GEEN detail faktuur ook dit is niet eerder meegemaakt.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 11 juni 2021

Uitstekend hotel met heel vriendelijk personeel. Ruim en gevarieerd aanbod bij ontbijt. Restaurant beschikt over een heel lekkere keuken. Prima en propere kamers.
Het hotel is de ideale uitvalsbasis voor fietstochten. Beschikt over een afgesloten fietsstalling en een privéparking.

Beoordeeld op 7 juni 2021

De ontvangst, het eten, de kamer, de inrichting… alles was picco Bello in orde. Het is gelegen aan een redelijk drukke straat, maar daar hadden wij op de kamer geen last van. Wij komen zeer graag nog eens terug!

Beoordeeld op 2 juni 2021

Helaas voldeed dit hotel niet aan onze verwachtingen omwille van diverse redenen.
Wij vonden de kamers niet echt proper en er ging een vies geurtje. Het hotel werd deels vernieuwd en ik vermoed dat wij pech hadden met de kamer die ons werd toegekend. Bij check-out werd ook niet gepolst naar ons verblijf.

Datum van verblijf: mei 2021