“Toppie”

Wok Plaza
Geclassificeerd als nr. 10 van 170 Restaurants in Genk
Keukens: Aziatisch
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, veel keuze, vriendelijke bediening, proper…. Alleen maar goede dingen over te zeggen! Heb 2.5 uur gegeten en gedronken voor 31 euro. Dit is het zeker en vast waard. Ik ga sowieso nog eens terug

Datum van bezoek: juni 2021

12 september 2020 beoordeeld

vandaag weer eens met mijn liefste vrouwtje komen eten, heerlijk en gezellig getafeld, zeer vriendelijk personeel en uitbater, lekker gegeten en gedronken. Zalig patron hoe je dit doet in moeilijke tijden

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld

met deze corona tijden toch nog tof daar ,
je kwam binnen met mondmasker (als je aan tafel zat mocht het af )
als je eten ging halen mondmasker terug op .....
er lag een plastieken handschoen op tafel voor als je eten ging halen voor de tangen vast te nemen.
personeel heel vriendelijk
(spijtig tot je online niet kan kijken naar de prijzen)

Datum van bezoek: augustus 2020
1 juli 2020 beoordeeld

Zeer veel keuze in warm en koud buffet er is wel altijd iets dat je lust om te eten
Steeds genoeg om te nemen

Datum van bezoek: januari 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 30 euro (weekdagen) of 31 euro (weekend) kan je onbeperkt kiezen uit het uitgebreide buffet, frisdranken, koffie, thee en bier van het vat en dit gedurende 2,5 uur. Buffet bestaat uit: sushi, wok, tepanjaki, bbq, gefrituurde snacks, oosterse bereide gerechten, bami, nasi, rijstnoedels en desserts met ijsjes, gebakjes, fruit en chocoladefontein. Wij waren er in het weekend. Best op voorhand reserveren. Alles werd tijdig aangevuld en buffet werd door het personeel netjes gehouden. Op sommige momenten was het druk aan het buffet op andere momenten niet. Hoe dan ook verloopt het wokken enz. vlot dankzij de ervaren medewerkers. Bediening soms een beetje afwezig of minder ervaren maar dat was zeker geen probleem. Ondanks de aanwezigheid van veel mensen toch niet echt luidruchtig. Voor ons een positieve ervaring.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Wok Plaza bekeken, bekeken ook

In Wok Plaza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.