“Aanrader”

De Molen Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onze pittige grillroom De Molen is gelegen in de oude Dorpermolen nabij het Molenvijverpark en vlak naast het MHotel. Met zijn interieur gekenmerkt door een zuiver vleugje nostalgie baadt De Molen in een gezellige drukte die de bezoeker meteen op zijn gemak stelt. Met De Molen is Genk niet alleen een gezellige grillroom rijker maar ook een hartige speciaalzaak waar u al uw prikkelende vleselijke verlangens kunt laten botvieren: hier vindt u effectief de meest sappige filet pur, de verrukkelijkste entrecôte, de appetijtelijkste brochettes en de meest verleidelijke chateaubriand. Alles wordt geserveerd met handgesneden frieten gebakken in ossenwit, huisgemaakte mayonaise, sla en één saus naar keuze.Voor de fijnproevers van heerlijke geroosterde vleesspecialiteiten is De Molen echt een must, voor de verlekkerde eter een ware ontdekking en voor hongerige passant zeker een bezoek waard. Ja, De Molen draait weer…!
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In centrum Genk dicht aan de molenvijvers kan je dit restaurant vinden. Wie graag een goed stuk vlees eet, komt hier zeker niets te kort. Gezellig terras en binnen ook heel leuk ingericht.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld

Focus op het vlees want dat staat hier centraal. Bijgerechtjes zijn allemaal hetzelfde daar wordt geen aandacht aan besteed. Maar het vlees is top.

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must als je in Genk bent!! Het vlees was fenomenaal lekker en het personeel was ook heel erg vriendelijk. Een aanrader!!

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, lekker eten, authentiek grill restaurant zoals het moet zijn. We hadden niet gereserveerd en ze deden toch moeite om een tafeltje te zoeken terwijl er eigenlijk geen plaats was.

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker, vooral de ribbetjes! Maar we werden hier zo goed als naar buiten gewerkt. De ober kwam ons eten afruimen en bleef erna rond de tafel draaien en ieder glas één voor één afruimen. Ze brachten zelfs al de rekening nog voor we deze gevraagd hadden... met gevolg dat we na 1 u tafelen al buiten stonden.

Reizigers die De Molen Grill bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In De Molen Grill geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.