“Gewoonweg top!!!”

Keukens: Grieks, Mediterraan, Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk lekker gegeten. Echt een heel fijn concept. Hebben er echt van genoten. Super super vriendelijke mensen, gezellige sfeer. Kortom een geweldige avond gehad.

21 mei 2018 beoordeeld

We hebben gisteren een gezellige avond gehad. Het eten was zeer lekker, eens iets anders dan bij andere griekse restaurants. De bediening was heel gemoedelijk.
Ook uitzonderlijk dat de kok nadien komt vragen of alles naar wens was.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Doe zo verder.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een familiedagje met opa, oma en twee gezinnen. Op basis van recensies op internet, tafel gereserveerd voor tien personen. Wij voelden ons net in een stukje Griekenland in Genk, hartelijke ontvangst, ook van onze kinderen tussen 4 en 10 jaar oud. Eerlijk, vers en superlekker eten in ongedwongen sfeer. Een echte ontdekking. Wij komen zeker terug.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

O Geros is absoluut een aanrader. Hele hartelijke ontvangst en bediening, fijne kleine gerechtjes (dus veel variatie) en toffe drankjes die met veel liefde en passie zijn samengesteld. Dank je voor de fijne avond!

Datum van bezoek: mei 2018
Vallinanelles, Owner van O' Geros, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Dank jullie voor de lieve woorden. En om super toffe gasten te zijn.
Fijne zondag.
Vallina

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een etentje met collega's. Gevonden via google. Het was zeer aangenaam en super gezellig met de kleine porties ( maar zeker voldoende). We mochten bijvragen maar alles was genoeg. Alles was zo verrassend , zowel het eten als de borden , theekannetjes , de uitleg bij de bediening. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die O' Geros bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In O' Geros geweest? Deel je ervaringen!