“Ik ben fan”

The Thrill
Geclassificeerd als nr. 18 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van het eten, het open en daarmee rustig kader, de excellente wijnen(met kennis van zaken), een professionele uitbating. Alleen de prijs valt een beetje tegen, anders zouden wij regelmatiger gaan.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 juli 2020 beoordeeld

Ons bezoek is heel erg tegen gevallen. Eén van ons was eerder al komen eten in dit restaurant en had het ons aangeraden. We hebben een C’ote à l’os genomen van 500g per persoon. Bij het vorig bezoek werd het stuk vlees eerst gepresenteerd aan tafel vooraleer het geserveerd werd. Deze keer kregen wij echter niets te zien op voorhand, wanneer het op tafel terecht kwam was het lauw en teveel gepeperd.
Eén van ons vroeg of het mogelijk was om de garnaalkroketten als hoofdgerecht te krijgen ipv als voorgerecht. Dit was mogelijk en ze zouden zelfs een kroketje extra voorzien. Blijkt achteraf dat de prijs van deze garnaalkroketten als hoofdgerecht 27€ bedroeg ipv 18€ als voorgerecht. Dit vonden wij al extreem duur.

Bij de hoofdgerechten werden zelf gesneden frietjes geserveerd. Deze frietjes waren lekker maar de portie was te weinig voor ons vier. We vroegen dus frietjes bij maar deze kwamen zeer laat en het waren ook nog eens heel andere (diepvries) frietjes die ten opzichte van de andere niet zo lekker waren. Dit is zeer jammer.

Uiteindelijk zagen we op de rekening dat de fles water 1L (Chaudfontaine) 8€ bedroeg. Dit vonden wij enorm veel!

Bij het betalen van de rekening hebben we dit gemeld, hier werd verder niets aan gedaan zoals bijvoorbeeld de rekening aanpassen of een koffie/dessert van het huis aanbieden om de klant toch met een beter gevoel naar huis te laten gaan.

Een negatieve ervaring dus waarbij de prijs en kwaliteit niet in verhouding waren.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld

Filet - puurtje met frietjes en sausje kost je 42€ een simpel wijntje algauw 50€.
De kwaliteit prijs verhouding klopt niet. Ik denk dat de chef zijn Michelin prijzen in gedachten heeft.

Datum van bezoek: juni 2020
5 december 2019 beoordeeld

Samen met mijn vrouw hier gegeten op een vrijdagavond. Het was nochtans niet druk. De inrichting is mooi met de spiegelbar en een beetje druk met alle hertengeweitjes, maar wel passend. De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk en we waren blij verrast dat de chef tot twee maal toe langs kwam. De gerechten zijn wel aan de dure kant. Het menu biedt uitkomst. Mijn vrouw verzocht een kleine aanpassing welke naar tevredenheid werd opgelost.
Alle gerechten waren heerlijk. Wij hebben er allebei van begin tot eind van genoten. Eén kleine tip: meer variatie in de alcoholvrij aperitieven naast Crodino, zoals bijv een alcoholvrije gin.

Datum van bezoek: november 2019
19 november 2019 beoordeeld

Schotel met ree gegeten voor 38€.
De schotel was goed klaar gemaakt, maar niks speciaals.
Ook de andere prijzen van de gerechten zijn stevig.
Voor een goede prijs/kwaliteit neem je hier dan best het menu denk ik.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die The Thrill bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In The Thrill geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.