“Afhaalmenu”

Restaurant Mélange
Geclassificeerd als nr. 1 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Frans
2 weken geleden beoordeeld

Super lekker eten. We hebben er van genoten. Ook nog eens bedankt voor de leuke attentie NAV de verjaardag van mijn vrouwtje. Super!!!
Martine en Dirk

Datum van bezoek: november 2020

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het afhaal menu was heerlijk. Goede portie en goed voorbereid, duidelijk instructies voor het opwarmen en de presentatie, het was TOP. Dank je hiervoor ,

Datum van bezoek: november 2020
23 oktober 2020 beoordeeld

Wij hebben zeer lekker gegeten en gedronken bij Mélange. De hapjes waren een mooie opwarmer voor het vele lekkers dat nog moest komen. Een leuke combi Arie van vis en vlees, geëindigd met een hartig en een zoet dessert. De wijnen pasten perfect bij de gerechten, vriendelijke bediening. Zeer gemoedelijke sfeer en coronaproof. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2020
18 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Mélange is een gevestigde waarde in Genk. Deze restaurant ervaring is 1 van mijn top in 2020. Het was een culinaire reis van A tot Z. We waren met een gezelschap van 10 ( 100% Corona proof). We zijn met ze allen voor de zes gangen gegaan met heerlijk aangepaste wijnen. Elk gerechtje was een kunstwerk waarbij de smaak het beeld zelfs overtrof. De Mélange is de moeite waard om enkele uren te vertoeven...
Special thankxsss aan de nieuwe vaste waarde Michelle (de hofmeesteres ) die recent vast in dienst is getreden. De beelden spreken voor zich...

Datum van bezoek: september 2020
11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere gerechten perfect gecombineerd met verrassende wijnen.
De topbediening en gezellige inrichtingen hebben voor een aangename avond gezorgd.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Restaurant Mélange bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Restaurant Mélange geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.