Beoordeeld op 9 augustus 2020

kamer was zeer druk ingericht, was niet proper (papier onder het bed, zand op de vloer)
geen airco op de kamer ... enkel een goedkope ventilator waar ons zoontje met zijn vingers in kon.
in het restaurant waren ze zeer vriendelijk maar een beetje prijzig voor hetgeen je kreeg.
ontbijt was zeer goed, veel keuze en een zeer vriendelijke en behulpzame man achter het buffet.

Datum van verblijf: augustus 2020
Different Hotels, Gastenservice/Front Office van M Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Beste Jonas,

Bedankt voor jullie feedback over jullie verblijf.

Fijn te lezen dat jullie een vriendelijke ontvangst hebben gehad en jullie tevreden waren over het ontbijt!
We geven zeker het compliment door aan de desbetreffende collega's.

Jammer dat er toch enkele opmerkingen waren i.v.m. de housekeeping. We gaan dit zeker met hen opnemen.

Hopelijk tot een volgende maal,

Beoordeeld op 7 augustus 2020

Ontvangst in het hotel niet vriendelijk, weinig uitleg over de parking en de gehuurde fietsen, s’avonds pas ingechekt en de dame die dan aan de receptie was was wel behulpzaam,de kamers zijn ruim maar echt verschrikkelijk warm, voor een 4 sterren hotel verwacht je toch iets meer, een kamer langs de straatkant is ook zeer lawaaierig! Het ontbijt was ok. Het restaurant kunnen we niet beoordelen er was geen plaats zonder reservatie hebben ze ons toegeroepen!

Wel veel leuke en lekkere restaurants in de buurt en een mooie omgeving om te fietsen.

Wij hadden van dit hotel toch veel meer verwacht, dus goed voor 1 keer.

Bedank 20.071.967

Beste gasten,

Dank voor jullie feedback!

Leuk dat jullie tevreden waren over het ontbijt en de kamer.

Het spijt ons dat er wat misliep tijdens jullie ontvangst.
We gaan dit zeker intern bekijken, zodat dit in de toekomst niet meer kan voorvallen. We doen steeds ons best voor eventuele verbeteringen!

Front Office M-Hotel

Beoordeeld op 6 augustus 2020

Arrangement culinaire genieten online geboekt. De comfort-kamer met vijver zicht was goed en netjes, enkel de kamers zijn zeer warm geen airco aanwezig. Het hotel is rustig en prachtig gelegen aan de vijver. Het restaurant Molenvijver is prijs kwaliteit goed en aangenaam zitten buiten op het terras. Het onthaal is vriendelijk maar verloopt een beetje chaotisch. Ik heb de indruk dat het personeel de inhoud van de verschillende arrangementen niet goed kent.

Kamertip: kamer aan de vijverkant

Beste gasten,

Bedankt voor jullie review!

Fijn dat jullie tevreden waren over de kamer, de locatie en ons restaurant.

Het puntje over de receptie zullen we zeker intern bespreken. We doen steeds ons best voor eventuele verbeteringen.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen!

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel was een teleurstelling. We hadden een upgrade naar een comfortkamer met vijverzicht. Vijverzicht, dat wel, maar ook een plat dak met ventilatoren. De hor was stuk en daarmee de nodige muggen binnen. De kamer was snikheet. In een luxe-hotel zou men toch een airco verwachten. Wcborstel ontbrak en daardoor ook gemerkt dat wc dus niet wordt gekuist bij een verblijf van opeenvolgende nachten. Onze flairbon vermeldde een welkomsdrankje. Niet gekregen. En een kortingscode voor Maasmechelen Village. Ook niet gekregen.

Beste Karin,

Dank voor jullie respons!

Spijtig dat er hier en daar misverstanden zijn geweest. Dit betreuren we zeer.

Uw opmerkingen m.b.t. de kamer geven we zeker door aan onze technische dienst. Hij kijkt graag na wat er beter kan.

Beoordeeld op 2 augustus 2020

Bij het binnenkomen goed ontvangen, vriendelijk.wij hadden het fietsarrengement geboekt met 1 maal het avondeten erbij. Konden de avond niet meer kiezen.
Kamer op zich was oke, goed om te slapen, niet meer, geen luxe .
Was proper maar wat iedereen hier neerschrijft......veel te warm.
Toch een puntje waar dringend werk moet van gemaakt worden daar iedereen dit noteert.

Ontbijt was goed, niet makkelijk in coronatijd.
Ligging van de kamer aan parkzijde is aan te raden, de andere kant kijk je op een vuile muur.

Bij het uitchequen hadden we de indruk dat ze aan de receptie niet wisten welk arrengement wij gehad hebben en wat de prijs dan ook was.

Voor mij een hotel, goed voor 1 keer, veel te warm in de kamers die niet genoeg verlucht kunnen worden

Kamertip: Parkzijde kiezen
Datum van verblijf: juli 2020

Geachte gasten,

Bedankt voor het eerlijk neerschrijven van jullie feedback.
Dit stellen we erg op prijs!

Het klopt dat airconditioning een gekend probleem is bij ons. Het management is hiervan reeds op de hoogte.
We nemen jullie opmerkingen hierover zeer serieus en zullen ons best doen voor verbeteringen op dit vlak.

We willen u bedanken voor de complimenten over de ontvangst, het ontbijt en de ligging.

Hopelijk krijgen we van u een tweede kans wat betreft de airco, of mogen we u op een ander moment nogmaals verwelkomen!