“Latte Maciato op een zonnig terras”
Beoordeling van 't Stadscafé

't Stadscafé
Geclassificeerd als nr. 17 van 169 Restaurants in Genk
Keukens: Belgisch
11 oktober 2020 beoordeeld

Zeer lekkere latte, vriendelijke en correcte bediening met respect voor coronamaatregelen. zelfs in oktober kan je genieten van het terras onder een herfstzonnetje. Nice.

Datum van bezoek: oktober 2020

13 augustus 2020 beoordeeld

kregen onvriendelijk de opmerking bij het melden dat de bestelling al via de QR code was gedaan:'dan ga je lang mogen wachten'
Volgende ober komt idd vrij laat met de drankjes, geeft hij sarcastisch de opmerking: ben je lastig? Je hebt 5 minuten moeten wachten hé...
Eerste en laatste keer 't Stadscafé; heel wat drankgelegenheden in Genk met wel een vriendelijke bediening...

Datum van bezoek: augustus 2020
22 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren pas rond 19u in Genk aangekomen en wilden nog iets kleins eten. Ons hotel gaf deze zaal o.a op. Zeer ruime kaart. Het eten kwam vlot en was in orde. Niets speciaals, gewoon goed. Nadat er afgeruimd werd, bleven we nog even afwachtend zitten om dan uiteindelijk toch de over te roepen, want we wilden nog graag een desertie eten. Jammer... de keuken was reeds gesloten. Onze kinderen erg ontgoocheld. Wanneer wij in West - Vlaanderen op restaurant gaan, wordt dit standaard gevraagd na afruimen. Gemiste kans om 4 desserts te “ verkopen”. Als je niet te veel eisen stelt en snel wil eten, is dit een goede plaats.

Datum van bezoek: november 2019
11 november 2019 beoordeeld

Leuke zaak met ruime kaart. Genoten van lekkere wijn en lekker eten. Vriendelijke, behulpzame bediening.

Datum van bezoek: november 2019
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de fruitmarkt parkeren zorgt er voor dat je met een bepaalde app een uur langer mag parkeren als je een QR-code instant. Ik vroeg hoe het werkte en kreeg vrij onvriendelijk als antwoord: vriend, dat is alleen voor klanten hè. Dit was uiteindelijk ook onze bedoeling (anders ging ik het ook niet eerst vragen), maar de manier hoe het werd gezegd vond ik zeer onrespectvol.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die 't Stadscafé bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In 't Stadscafé geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.