“Lekker”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader, vriendelijk en bekwaam personeel, best reserveren want de zaak zat vol op een dinsdagavond,
Het eten was lekker en ik denk dat je ,hetgeen je niet op krijgt mag meedoen naar huis

Datum van bezoek: september 2020

2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Plus punten:
Vriendelijk personeel
Goed wijnadvies en heerlijke wijnen
Hoofdgerechten heerlijk (wij hadden een pizza Bomba en een ossenhaas met groene peperduur

Aandachtsgebieden:
+-1 uur wachten op je voorgerecht is te lang.
Wanneer je je hoofdgerecht krijgt en om een drankje vraagt, zorg dan dat dit tijdens het nuttigen van de maaltijd wordt gebracht en niet erna.

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

het eten was super lekker en ook de vriendelijkheid van het personeel was top.
De wachttijden waren soms wat lang maar we hadden geen haast.

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eten valt niks aan te merken. Prima bruschetta en prima Tris di pasta voor 2 pers. Enkel nu komt het. Het wachten en nalatigheid van personeel heeft onze hele avond verpest. Eerst 20 min gezeten voordat überhaupt iemand de kaart kwam brengen en naar drank vroeg. Na 10 min uiteindelijk de kaart gekregen en dan ook meteen maar voor en hoofd tegelijk besteld. Hier nogmaals een dikke 3 kwartier op het voor gerecht gewacht. Geen aperitief op tafel gehad tot die tijd. Wel werd ons verteld dat er normaal brood op tafel komt. Meteen doorgegeven dat het hoofdgerecht iets sneller mocht komen. Dit kwam dan ook sneller dan het voor gerecht. Bij het hoofdgerecht werd excuus aangeboden en het aperitief (brood) nog bij geserveerd. Enkel het wijntje wat wij bij het voorgerecht besteld hadden nog steeds niet serveert. Heel jammer. Na navraag pas na een 10 min gebracht. Rekening gevraagd wat uiteindelijk ook weer 10 min duurt. Jeetje wat een laks personeel of gewoonweg te weinig personeel. Aub doe hier iets aan en laat je gasten niet aan hun lot over. Personeel ook zeer onvriendelijk. Of het is hun allemaal teveel gevraagd.

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, een hele eerlijke prijs voor een feest van de smaakpapillen. Onbetaalbaar was de vriendelijkheid van het personeel. Een aanrader!

Reizigers die La Dolce Vita bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.