“Lekker en vriendelijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

het eten was super lekker en ook de vriendelijkheid van het personeel was top.
De wachttijden waren soms wat lang maar we hadden geen haast.

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eten valt niks aan te merken. Prima bruschetta en prima Tris di pasta voor 2 pers. Enkel nu komt het. Het wachten en nalatigheid van personeel heeft onze hele avond verpest. Eerst 20 min gezeten voordat überhaupt iemand de kaart kwam brengen en naar drank vroeg. Na 10 min uiteindelijk de kaart gekregen en dan ook meteen maar voor en hoofd tegelijk besteld. Hier nogmaals een dikke 3 kwartier op het voor gerecht gewacht. Geen aperitief op tafel gehad tot die tijd. Wel werd ons verteld dat er normaal brood op tafel komt. Meteen doorgegeven dat het hoofdgerecht iets sneller mocht komen. Dit kwam dan ook sneller dan het voor gerecht. Bij het hoofdgerecht werd excuus aangeboden en het aperitief (brood) nog bij geserveerd. Enkel het wijntje wat wij bij het voorgerecht besteld hadden nog steeds niet serveert. Heel jammer. Na navraag pas na een 10 min gebracht. Rekening gevraagd wat uiteindelijk ook weer 10 min duurt. Jeetje wat een laks personeel of gewoonweg te weinig personeel. Aub doe hier iets aan en laat je gasten niet aan hun lot over. Personeel ook zeer onvriendelijk. Of het is hun allemaal teveel gevraagd.

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, een hele eerlijke prijs voor een feest van de smaakpapillen. Onbetaalbaar was de vriendelijkheid van het personeel. Een aanrader!

3 augustus 2020 beoordeeld

4 verschillende gerechten, 4 keer heel lekker!
Vlotte bediening, correcte prijs, leuk interieur.
Een absolute aanrader.

22 juli 2020 beoordeeld

Zeer lekker restaurant. Juist om de hoek van ons hotel. Heel vriendelijke en goede bediening. We hebben voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gegeten. Alles was uitstekend.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die La Dolce Vita bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In La Dolce Vita geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.