“Beste thai in genk”
Beoordeling van Thais Restaurant KhamPhet

Thais Restaurant KhamPhet
Geclassificeerd als nr. 18 van 170 Restaurants in Genk
1 week geleden beoordeeld

Super eten, snelle bediening, vriendelijk en goed personeel en super gezellig om eens of vaker met familie, vrienden of zakelijk te komen eten.

Datum van bezoek: juli 2021

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste ervaring in dit Thais restaurant. Super lekker, alles heel vers en vriendelijke bediening. Komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2021
4 weken geleden beoordeeld

Super lekker eten. Alles is heel vers bereid. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Veel keuze en allemaal overheerlijk!
Absoluut voor herhaling vatbaar.
We komen zeker meermaals terug!

Datum van bezoek: juni 2021
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi aangekleed restaurant, vriendelijke en goede bediening. (Zelfs uitleg en suggesties bij het opnemen van de bestelling). Voorgerecht was top. Helaas viel hoofdgerecht tegen, vlees was enorm taai en niet te eten. Het minste wat men had kunnen doen is dit van de rekening halen (vol bord werd teruggegeven). Andere gerechten wel ok (al was er 1 vrij pikant met rode pepers terwijl op de menukaart stond dat het niet pikant was).

Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2021
Gazzola D, Eigenaar van Thais Restaurant KhamPhet, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste ,
Bedankt voor je bericht ,
Het zou misschien wel interessant geweest zijn dat u duidelijker was geweest om het vleesgerecht ,
welk vlees bv. varkensvlees / rundsvlees of om welk vlees het gaat , wij hebben nl. meerdere vleesgerechten op onze kaart , en zoals ik kan afleiden uit je bericht gaat het hier enkel om 1 specifiek gerecht .
vermoedelijk gaat het hier om de Kraduk Moo Thod (nr.49), deze zijn inderdaad niet mals omdat dit vleesribben zijn en deze tot in de kern gaar moeten zijn Bien cuit een andere bereiding is hier niet mogelijk , maar ze worden perfect bereid zoals het hoort en zijn daarom wat harder van structuur , een kenner van de Thaise keuken weet dit uiteraard vanzelfsprekend , wat betreft het pikante gerecht is het mijn inziens vrij onmogelijk dat dit niet op de kaart staat , al onze gerechten worden duidelijk vermeld in het menu boek welke wel en niet pikant zijn , en ik neem aan als u een gerecht besteld met rode pepers dat u toch ook weet dat rode pepers wel op 1 of andere manier pikant zijn .
Spijtig dat u van alles tevreden bent en enkel van 1 gerecht (terecht of onterecht laat ik in het midden) dat het niet voor herhaling vatbaar is .
maar nogmaals de gerechten worden op Thaise wijze geserveerd , spijtig dat tegenwoordig iedereen zich een beetje geroepen voelt als recensent maar de basis van de Aziatische keuken niet kent , daarom dat u dan eigenlijk ook niet kan oordelen over punten tenzij u persoonlijke keuze !
Voor alle duidelijkheid wil ik nog even vermelden dat al ons rundsvlees is bereid uit een Filet Pur dus het beste stuk vlees wat er te verkrijgen is ! vandaar dat ik vrij zeker ben dat het hier gaat om gerechtje nr.49
Hopelijk zal U van gedacht veranderen en mogen wij u toch nog eens hartelijk ontvangen .
Misschien best wel nog beter informeren bij de ober , spijtig van je 3/5 ook aangezien eigenlijk alles hoorde te zijn zoals je het in ons restaurant hebt beleeft .
Alles van een perfecte culinaire avond begint namelijk bij de keuze van de juiste gerechten en niet bij het einde van de avond met een matige recensie te schrijven aangezien uzelf een foute keuze heeft gemaakt , wij hebben daarom ook 76 gerechten in ons menu boek voor ieders wat wil .
Vriendelijke Groeten ,
Thais restaurant Khamphet

15 juni 2021 beoordeeld

Tijdens de lockdown zorgde KhamPet regelmatig dat we ons toch even ergens ver weg waanden. De goede oude vertrouwde padthai is meer dan OK en hebben we 4 keer op 5 besteld.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Thais Restaurant KhamPhet bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Thais Restaurant KhamPhet geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.