“Thais restaurant”
Beoordeling van Thais Restaurant KhamPhet

Thais Restaurant KhamPhet
Geclassificeerd als nr. 29 van 169 Restaurants in Genk
5 weken geleden beoordeeld

We hebben voor de 2 de maal afgehaald bij dit Thaise restaurant zeer vriendelijke en vlotte bediening. Vers en lekker. Zeker voor herhaling.
Groetjes Anne-Marie en Cor

5 weken geleden beoordeeld

Een geweldige service, op en top lekker eten met vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor sushi ! Zowel take away als ter plaatste is het altijd heerlijk ! Echt een topzaak

24 januari 2021 beoordeeld

Al voor de 3x afgehaald! Zó lekker, vers en mooi verzorgd! Zelfs de kinderen zijn fan!
De thaise keuken verast ons iedere keer opnieuw!
Jammer om sommige reviews hier te lezen want ik kan beamen dat dit zeker niet klopt. Alles was nog lekker warm, de loempia’s groot, vers en overdreven lekker! We hebben al veel verschillende dingen geprobeerd van de kaart en telkens proeven we iets nieuws én lekker.
Doe zo voort! En hopelijk mogen jullie snel terug openen dan komen we zeker langs om ook te genieten van jullie gastvrijheid!

18 januari 2021 beoordeeld

Heel lekker gegeten, alles heel vers en goed verpakt!
Zowel ter plaatse eten als take away een aanrader.
Wij zijn fan

14 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening en heel gevarieerde lekkere Thaise keuken.
Zijn al vaker komen eten & gaan zeker nog vaker komen.
Super!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Thais Restaurant KhamPhet bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In Thais Restaurant KhamPhet geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.