“Super leuke ervaring”

Wereldkeuken Genk
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 14 van 169 Restaurants in Genk
4 mei 2020 beoordeeld

20 februari familiefeest gehad in de wereldkeuken 65 jarige en 45 gelukkig getrouwd,iedereen was vol lof ivm bediening en de snelheid van afruimen door het personeel,wij wachten op het einde van het Corona tijdperk om terug te gaan
Bedankt voor het leuke aankleding van tafels en tot spoedig

Datum van bezoek: februari 2020
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2020

Beste Kolmopi, hartelijk dank dat u in tijden van corona nog even aan ons denkt en deze mooie beoordeling voor ons achterlaat. Het was een groot genoegen om jullie te mogen verwelkomen. Zoals steeds proberen wij onze gasten in de watten te leggen met een goede service. Als jullie allemaal tevreden naar huis keerden zijn ook wij tevreden. Wij hopen jullie zeker terug te zien in betere tijden. Houd jullie allemaal gezond en hopelijk tot gauw. Vele groeten vanwege ons hele team.

19 januari 2020 beoordeeld

Gisteren met de familie gaan eten voor de verjaardag van mijn tante.
Makkelijk: ieder kiest wat hij wil eten/drinken en met een leuke attentie voor de jarige.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: januari 2020
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste Yvonne, hartelijk dank voor jullie bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van deze geweldige beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie een fijne tijd hadden bij ons om jullie jarige te vieren. We hopen gasten zoals jullie zeker nog eens terug te zien. Graag tot een volgende keer en vele groeten vanwege ons hele team.

24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

all you can eat !!!!!!

*Japans
*chinees
*Belgisch
*.........

Seafood : oesters, krab, kreeft, Wulloks,.....

koud, warm, slaatjes, soep,.......

Wok & teppanyaki

Dessertbuffet !!!!!!!!

1 formule : drank inbrepen dus alles van frisdrank, wijnen, gewoon bier en koffie

sterke drank en speciaal bier is bijbetalen.

Zeker een aanrader en wij komen nog eens af.

Datum van bezoek: december 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Beste,
Hartelijk dank voor uw bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor deze schitterende beoordeling en mooie foto's. Het doet ons veel plezier als onze gasten tevreden waren over hun bezoek aan ons restaurant. We hopen gasten zoals jullie zeker nog eens terug te zien. Alvast fijne feestdagen toegewenst door ons hele team. Vriendelijke groeten.

6 november 2019 beoordeeld

Veel keuze, het eten ziet er netjes en smakelijk uit, mooi verzorgd en hygiënisch, in tegenstelling tot sommige andere wereldkeukens heb je hier wel een mooi en gezellig interieur. Veel keuze, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat kinderen zoveel moeten betalen, mijn kinderen eten amper iets, dus bij ons geen optie voor een gezinsetentje...

Datum van bezoek: juni 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Beste,
Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van deze geweldige beoordeling. We hebben met Wereldkeuken Genk gekozen om een trendy kader te creëren en producten van een hoge kwaliteit aan te bieden. Deze aspecten hebben mede de prijs bepaald die misschien iets hoger is voor kinderen.
Maar we wensen ook voor de kinderen enkel volwaardige producten aan te bieden. Alsnog hopen we jullie zeker nog eens terug te zien. Vriendelijke groeten vanwege het hele team.

9 oktober 2019 beoordeeld

Wij zijn met een groep van ongeveer 25 personen gaan eten in de wereldkeuken. Iedereen heeft er lekker gegeten.Niemand had een opmerking.

Datum van bezoek: juni 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2019

Beste Henri, hartelijk dank voor jullie bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van deze geweldige beoordeling. Het doet ons telkens weer plezier als we gasten mogen ontvangen die heel tevreden waren en het helemaal naar hun zin hadden. Fijn dat jullie als groep allemaal lekker hebben kunnen tafelen. We hopen jullie zeker nog eens terug te zien. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten.

Reizigers die Wereldkeuken Genk bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Wereldkeuken Genk geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.