“verjaardagsetentje met de familie”
Beoordeling van Wereldkeuken Genk

Wereldkeuken Genk
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 14 van 169 Restaurants in Genk
19 januari 2020 beoordeeld

Gisteren met de familie gaan eten voor de verjaardag van mijn tante.
Makkelijk: ieder kiest wat hij wil eten/drinken en met een leuke attentie voor de jarige.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: januari 2020
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste Yvonne, hartelijk dank voor jullie bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van deze geweldige beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie een fijne tijd hadden bij ons om jullie jarige te vieren. We hopen gasten zoals jullie zeker nog eens terug te zien. Graag tot een volgende keer en vele groeten vanwege ons hele team.

24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

all you can eat !!!!!!

*Japans
*chinees
*Belgisch
*.........

Seafood : oesters, krab, kreeft, Wulloks,.....

koud, warm, slaatjes, soep,.......

Wok & teppanyaki

Dessertbuffet !!!!!!!!

1 formule : drank inbrepen dus alles van frisdrank, wijnen, gewoon bier en koffie

sterke drank en speciaal bier is bijbetalen.

Zeker een aanrader en wij komen nog eens af.

Datum van bezoek: december 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Beste,
Hartelijk dank voor uw bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor deze schitterende beoordeling en mooie foto's. Het doet ons veel plezier als onze gasten tevreden waren over hun bezoek aan ons restaurant. We hopen gasten zoals jullie zeker nog eens terug te zien. Alvast fijne feestdagen toegewenst door ons hele team. Vriendelijke groeten.

6 november 2019 beoordeeld

Veel keuze, het eten ziet er netjes en smakelijk uit, mooi verzorgd en hygiënisch, in tegenstelling tot sommige andere wereldkeukens heb je hier wel een mooi en gezellig interieur. Veel keuze, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat kinderen zoveel moeten betalen, mijn kinderen eten amper iets, dus bij ons geen optie voor een gezinsetentje...

Datum van bezoek: juni 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Beste,
Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van deze geweldige beoordeling. We hebben met Wereldkeuken Genk gekozen om een trendy kader te creëren en producten van een hoge kwaliteit aan te bieden. Deze aspecten hebben mede de prijs bepaald die misschien iets hoger is voor kinderen.
Maar we wensen ook voor de kinderen enkel volwaardige producten aan te bieden. Alsnog hopen we jullie zeker nog eens terug te zien. Vriendelijke groeten vanwege het hele team.

9 oktober 2019 beoordeeld

Wij zijn met een groep van ongeveer 25 personen gaan eten in de wereldkeuken. Iedereen heeft er lekker gegeten.Niemand had een opmerking.

Datum van bezoek: juni 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2019

Beste Henri, hartelijk dank voor jullie bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van deze geweldige beoordeling. Het doet ons telkens weer plezier als we gasten mogen ontvangen die heel tevreden waren en het helemaal naar hun zin hadden. Fijn dat jullie als groep allemaal lekker hebben kunnen tafelen. We hopen jullie zeker nog eens terug te zien. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten.

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende malen al geweest en nog altijd zo verzorgd als de eerste maal daar. Supermooi buffet met smaak geplaatst. Lekker eten tout court. Mijn compliment aan het heel team daar. Ons ga je nog vaak terug zien. Bedankt voor alles.

Datum van bezoek: juli 2019
WereldkeukenG, Public Relations Manager van Wereldkeuken Genk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste Christel, hartelijk dank voor jullie zoveelste bezoek aan Wereldkeuken Genk en hartelijk dank voor het nalaten van jullie geweldige ervaringen. Het doet ons altijd veel plezier als we berichten zoals deze mogen ontvangen. Ons hele team streeft ernaar telkens weer het beste van het beste te geven. Als onze gasten dit weten te waarderen, vinden we het helemaal geslaagd. En als trouwe gasten zoals jullie dan terugkomen, ontvangen we jullie zeker met een glimlach. Graag tot een volgende keer, vele groeten van het hele team van Wereldkeuken Genk.

Reizigers die Wereldkeuken Genk bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Wereldkeuken Genk geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.