“Heerlijke grillschotel”
Beoordeling van Partaasch

Partaasch
Geclassificeerd als nr. 8 van 170 Restaurants in Genk
Beschrijving: Partaasch is een gastronomisch restaurant met een moderne wereldkeuken. Partaasch staat voor delen; deelnemen aan het delen, het delen van gerechten. Gerechten waarvan de oorsprong even gevarieerd is als de inwoners van de stad Genk zelf. Partaasch is een restaurant van ervaringen waar delen centraal staat. Omdat delen het nieuwe hebben is.
15 juni 2021 beoordeeld

Ons eerste avondje restaurant na máánden Covid19 isolatie. Partaasch was ons aangeraden door familie als zijnde een kwalitatieve en orgininele produktkeuken en na ons etentje kunnen we dit wel ondersteunen.
Als voorgerecht hadden we vrij standaard Libanees georienteerde schoteltjes, die toch verbaasden met de mix van groenten en kruiden. De hoofdschotel was een soort mix-grill, de twee vleessoorten en de vis waren gewoon top ! er waren ook een vijftal side-dishes, friet, paddestoelen, koolsla, enz... ook allemaal af.
Enig minpunt : flammkuchen vind ik thuishoren op een kinderfeestje, niet op een menukaart voor volwassenen. Gelukkig waren de porties voor- en hoofdgerecht dusdanig royaal, dat ik deze koek met alle plezier heb ingeruild voor een 'gepimpte' koffie.
Bottom line : ik kom zeker terug voor de overheerlijke grillschotel.

Datum van bezoek: mei 2021

9 juni 2021 beoordeeld

Rauwe scampi's op een hoop kropsla, bijgerechten waren bij warm weer lauw en uitgedroogd echt onhygienisch

Datum van bezoek: juni 2021
24 oktober 2020 beoordeeld

Triestig eten , wel uniek kader.
Zo lekker dat het was begin September op het terras ,
Zo slecht was het de laatste avond in Oktober voor de 2 de horeca sluiting,
Triestig voorgerecht , hoofdschotel half rauwe traag gegaarde kip , ( 68graden) met wat puree ! Geen uitleg over wat het was.....
De dienster die in discussie ging met de klant !!
Ander dessert als op het menu.

11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is al zeer mooi en COVID promoot ingericht, en nu gecombineerd met de nieuwe Herfstbar Botanic Terrazza is het helemaal af! Lekker eten en complexloos genieten! Als het donker wordt overvalt je een soort van Mercado gevoel van een groot stad!!

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging, de inrichting, het culinair concept met de gastronomische tapas bites en de klassieke hoofdgerechten op een verrassende manier gebracht zorgen voor instant happiness

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Partaasch bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Partaasch geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.