“Een mercado gevoel!!”
Beoordeling van Partaasch

Partaasch
Geclassificeerd als nr. 8 van 169 Restaurants in Genk
Beschrijving: Partaasch is een gastronomisch restaurant met een moderne wereldkeuken. Partaasch staat voor delen; deelnemen aan het delen, het delen van gerechten. Gerechten waarvan de oorsprong even gevarieerd is als de inwoners van de stad Genk zelf. Partaasch is een restaurant van ervaringen waar delen centraal staat. Omdat delen het nieuwe hebben is.
11 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is al zeer mooi en COVID promoot ingericht, en nu gecombineerd met de nieuwe Herfstbar Botanic Terrazza is het helemaal af! Lekker eten en complexloos genieten! Als het donker wordt overvalt je een soort van Mercado gevoel van een groot stad!!

10 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging, de inrichting, het culinair concept met de gastronomische tapas bites en de klassieke hoofdgerechten op een verrassende manier gebracht zorgen voor instant happiness

5 oktober 2020 beoordeeld

Partaasch heeft met hun nieuw concept Botanic Terrazza (de Herfstbar) een unieke combinatie gemaakt van food en beleving.
De ligging, en inrichting van belevingsrestaurant Partaasch zelf maakt dit plaatje compleet. Een aanrader want het is echt wel vernieuwend.
Na hun outdoor zomerbar Thor Terrazza slagen ze er zeker in weer deze extra gezelligheid te creëren.

2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgaande van alle positieve recensies wilden wij als (koppel) zeer frequente restaurantgangers Partaasch ook eens graag proberen. Helaas is onze ervaring volledig tegenstrijdig met alle lovende recensies:
- Bediening zeer onprofessioneel door waarschijnlijk slecht geïnstrueerde jobstudenten.
- Lange wachttijd op de a la carte bestelde wijn, die we uiteindelijk zelf mochten inschenken. Prijs kwaliteit was deze wijn wel dik in orde.
- Boho Chic Tapas Toren was ondermaats, Iberico Jambon supplementair zouten is not done. Tevens is de presentatie ondermaats.
- Als hoofdgerecht pasta black linguini, gevraagd zonder mosselen wegens allergie, maar deze werd dan toch aan tafel gebracht zonder rekening te houden met mijn verzoek.
Tevens was het schelvishaasje bijzonder droog, alsook de pasta zelf.
- De kwaliteit van de filet pur was in orde, maar de versheid en de substantie van de bearnaise wordt in vraag gesteld.
- Look en feel van de zaak is oké.
Zeker niet voor herhaling vatbaar

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

8 beste restaurants in de omgeving volgens Tripadvisor! Misschien als de gasten ooit uiteindelijk bediend worden!
We kregen een tafel toegewezen met de opmerking dat hij er zo zal zijn. 15 minuten later hadden we nog steeds geen kaart en kwam er niemand. Tenslotte gingen wij ons zelf een kaart halen met het resultaat dat de mensen naar ons riepen om te kunnen bestellen.
Nun hadden wij graag willen bestellen maar het kwam nog steeds niemand an ons tafel!
Toen ging mijn man de meneer halen om tenminste erst iets te drinken te krijgen. De jonge man bood zijn excuses aan met de resultaat dat wij 15 later nog steeds niets te drinken hadden.
We vroegen toen of we op zijn minst iets te eten konden bestellen terwijl we op het drankje zaten te wachten. Het antwoord was dat onze keuken gesloten is!
Ongelofelijk de serveerster onschuldig rennen rond als kippen zonder kop! Na een half uur verlieten we het restaurant zonder dat onze tafel was schoongemaakt zonder gedronken of gegeten te hebben. we komen hier zeker niet terug

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Partaasch bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Partaasch geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.