“Kwaliteit!”
Beoordeling van Soul Kitch'n

Soul Kitch'n
Geclassificeerd als nr. 11 van 170 Restaurants in Genk
11 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, leuk terras en vriendelijke service! Het eten is super vers en de wijn was echt lekker! Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: april 2021

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Trip Advisor werd onze nieuwsgierigheid gewekt en wat zijn we daar blij om! Frisse voorgerechtjes, elk een bord pasta om duimen en vingers bij af te likken en tot slot een heerlijke tartufo nero. Tussendoor was het even wachten, maar in dit gezellige zaakje heeft dat op geen enkel moment gestoord. Misschien zullen we onze (jonge) kinderen daardoor niet snel meebrengen, omdat het voor hen best allemaal niet te lang duurt. Toen de rekening arriveerde, waren we nog eens positief verrast. Hier komen we zeker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2020
22 juni 2020 beoordeeld

Eten gaan bij Leandro is zeker een aanrader , niks is teveel alles kan de sfeer is huiselijk en telkens hebben wij genoten van het eten doe zo verder

22 juni 2020 beoordeeld

zeer goed gegeten in deze gezellige zaak. Het menu is zeer gevarieerd en de bediening was snel. Je merkt meteen dat elk gerecht met liefde wordt klaargemaakt. Ik kom zeker terug!

22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Suggesties zijn altijd top. Lekker en vernieuwend.
Leuke inrichting ook je voelt je even ergens anders.

Reizigers die Soul Kitch'n bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Soul Kitch'n geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.