“Wat een ontdekking! ”
Beoordeling van Soul Kitch'n

Soul Kitch'n
Geclassificeerd als nr. 11 van 169 Restaurants in Genk
4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Trip Advisor werd onze nieuwsgierigheid gewekt en wat zijn we daar blij om! Frisse voorgerechtjes, elk een bord pasta om duimen en vingers bij af te likken en tot slot een heerlijke tartufo nero. Tussendoor was het even wachten, maar in dit gezellige zaakje heeft dat op geen enkel moment gestoord. Misschien zullen we onze (jonge) kinderen daardoor niet snel meebrengen, omdat het voor hen best allemaal niet te lang duurt. Toen de rekening arriveerde, waren we nog eens positief verrast. Hier komen we zeker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2020

22 juni 2020 beoordeeld

Eten gaan bij Leandro is zeker een aanrader , niks is teveel alles kan de sfeer is huiselijk en telkens hebben wij genoten van het eten doe zo verder

22 juni 2020 beoordeeld

zeer goed gegeten in deze gezellige zaak. Het menu is zeer gevarieerd en de bediening was snel. Je merkt meteen dat elk gerecht met liefde wordt klaargemaakt. Ik kom zeker terug!

22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Suggesties zijn altijd top. Lekker en vernieuwend.
Leuke inrichting ook je voelt je even ergens anders.

22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom er wel vaker. Leuke en knappe bediening. En heerlijk eerlijk eten. 'eten wat de pot schaft' op restaurant gaan was nog nooit zo (keuze)stressloos geweest. Heerlijke prosecco en mooi interieur. Voelt altijd een beetje thuiskomen. Je voelt de goede connectie tussen moeder en zoon die heerlijke gerechtjes de keuken uit toveren. ZEER ZEKER een aanrader voor een snelle hap, of een uitgebreid avondje tafelen! Prijzen zijn absoluut niet te duur voor al dat top eten (en drank) op uw bord. Ik kom zeker terug!

Reizigers die Soul Kitch'n bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Soul Kitch'n geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.