“Schitterend”
Beoordeling van Soul Kitch'n

Soul Kitch'n
Geclassificeerd als nr. 11 van 169 Restaurants in Genk
22 juni 2020 beoordeeld

Eten gaan bij Leandro is zeker een aanrader , niks is teveel alles kan de sfeer is huiselijk en telkens hebben wij genoten van het eten doe zo verder

22 juni 2020 beoordeeld

zeer goed gegeten in deze gezellige zaak. Het menu is zeer gevarieerd en de bediening was snel. Je merkt meteen dat elk gerecht met liefde wordt klaargemaakt. Ik kom zeker terug!

22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Suggesties zijn altijd top. Lekker en vernieuwend.
Leuke inrichting ook je voelt je even ergens anders.

22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom er wel vaker. Leuke en knappe bediening. En heerlijk eerlijk eten. 'eten wat de pot schaft' op restaurant gaan was nog nooit zo (keuze)stressloos geweest. Heerlijke prosecco en mooi interieur. Voelt altijd een beetje thuiskomen. Je voelt de goede connectie tussen moeder en zoon die heerlijke gerechtjes de keuken uit toveren. ZEER ZEKER een aanrader voor een snelle hap, of een uitgebreid avondje tafelen! Prijzen zijn absoluut niet te duur voor al dat top eten (en drank) op uw bord. Ik kom zeker terug!

22 juni 2020 beoordeeld

Heel lekker eten en leandro de uitbater kan een stukje koken.
Gezellige plekje in het hartje van genk!

Reizigers die Soul Kitch'n bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Soul Kitch'n geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.