“Super lekkere soezen”
Beoordeling van IJsmeesters

IJsmeesters
Geclassificeerd als nr. 26 van 169 Restaurants in Genk
Beschrijving: IJssalon met Ambachtelijk en dagvers Huisbereid ijs, ijscoupes, wafels, soezen, milkshakes, koffie en meer
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je super lekkere maxi soezen eten. Zeer vriendelijk, snelle bediening. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: september 2020
IJsmeesters, Eigenaar van IJsmeesters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Beste Nadia, heel erg bedankt je reactie op tripadvisor. Fijn dat je ons zelf gemaakte ijs en ook onze soezen zo lekker vindt. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten in onze ijssalon.

2 juli 2020 beoordeeld

Zeer grote keuze aan verschillende smaken van ijs allemaal zeer lekker
En iedere keer andere smaken super

Datum van bezoek: juni 2020
IJsmeesters, Eigenaar van IJsmeesters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2020

Beste Maiko, wat fijn om te lezen dat u onze zelf gemaakte ijs en wafels zo lekker vindt. We maken dan ook alles in eigen keuken en dat proeft en waardeert de klant. We zien u graag een volgende keer terug in onze ijssalon.

24 september 2019 beoordeeld

Het ijs is heerlijk, verschillende smaken. Je kan zowel binnen als buiten zitten. De bediening is vriendelijk en ook bij meeneemijs kan je gewoon met de kaart betalen, top!

Datum van bezoek: augustus 2019
Bjorn B, Eigenaar van IJsmeesters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Beste Carolina,

Bedankt voor je hoge waardering en om je ervaring te delen op tripadvisor,

Onze uitgebreide menukaart met vele soorten wafels, ijscoupes, pannenkoeken en meer heeft al vele harten veroverd. En je kunt inderdaad bij ons zowel binnen als buiten genieten van ons ijs.

Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer.

IJssalon IJsmeesters

22 augustus 2019 beoordeeld

Ik kom hier best wel vaak een ijsje eten. Ze hebben verschillende smaken en heerlijke ijs. Bovendien zijn de uitbaters super super super lief!

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker ijs, veel soorten. Zeer vriendelijke bediening. Ook ijsjes voor wie geen melkproducten verdragen kan. Mooie plastieken bakjes, die jammer genoeg na het eten gewoon de vuilbak in gaan, niet echt milieuvriendelijk. Wij nemen ze dan ook altijd mee naar huis.

Datum van bezoek: augustus 2019
Bjorn B, Eigenaar van IJsmeesters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste Iris,

Fijn dat je ons ijs, de kwaliteit ervan en de vriendelijke bediening zo waardeert.
Jammer dat je onze milieuvriendelijke bakjes niet herkent als gerecycled product. We hebben er bewust voor gekozen aangezien papieren bakjes zorgen voor ontbossing en voorzien zijn van giftige inkt.

We zeggen het heel vaak.....we zijn elke dag in de zaak aanwezig en nemen alle tijd om een vraag als deze te beantwoorden. Via internet is vaak onpersoonlijk en we merken zoals deze keer weer, dat de klant zich onvoldoende geïnformeerd aan een recensie begeeft terwijl het antwoord op een vriendelijke mondelinge manier gegeven had kunnen worden.

En wie het milieu echt een warm hart toedraagt....eet een ijsje uit ons lactose vrij hoorntje. Want we hebben ook hier heel goed over nagedacht.

Zo zijn we bij IJssalon IJsmeesters niet enkel bezig met heerlijk ijs, wafels en pannenkoeken te maken, maar dragen we ook zorg voor de milieubewuste klant.

IJssalon IJsmeesters

Reizigers die IJsmeesters bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In IJsmeesters geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.