“Nog steeds top”
Beoordeling van Restaurant U

Restaurant U
Geclassificeerd als nr. 22 van 169 Restaurants in Genk
18 november 2019 beoordeeld

Ik heb in 2017 al eens feedback gegeven over dit eigenzinnig restaurantje. En we zijn nu 2 jaar later maar het blijft een fijne ervaring. Jo is eigenzinnig , vaart zijn eigen koers, experimenteert met eten en dat maakt het zo uniek. Hij volgt zeker niet de gemakkelijkste weg. Je ziet hier de trekken van een kunstenaar, hij volgt zijn passie en inzichten. De inrichting is minimalistisch en de gerechten zijn beperkt , maar alles wordt vlak voor je neus klaargemaakt. En het is telkens een ontdekkingsreis. Dit is uniek voor Genk. Laten we het koesteren.

Datum van bezoek: oktober 2019

3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een sfeervolle plek! Origineel concept waar je, naast elkaar gezeten aan een lange U rondom de chef, kan zien hoe vers alles hier klaar wordt gemaakt.

Wees gerust, je zit niet te dicht bij elkaar. Je kan perfect rustig converseren met je tafelpartner.

De beperkte menukaart biedt het beste van het seizoen op basis van lokale ingrediënten. Echt heerlijk gegeten in een restaurant zonder pretenties. En aan een heel scherpe prijs.

Aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant U is een echte ontdekking. Op het menu staan er 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts volgens het seizoen. De gerechten zijn telkens een keuze tussen vlees, vis en vegetarisch. Er wordt gewerkt met verse streekproducten en de smaken zijn heel erg zuiver. Doordat je eigenlijk aan een soort toog zit rond de keuken heb je makkelijk contact met de kok. En die kok die kan niet alleen uitstekend vlees en vis klaarmaken, maar ook hoogstaande vegetarische gerechten. Een aanrader. Dit restaurant staat op onze lijst van plekken waar we terugkomen.

Datum van bezoek: oktober 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heerlijk diner en sympathieke bediening. Gezonde menukaart met gerechten die gebaseerd zijn op seizoensgroenten. Komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 mei 2019 beoordeeld

We hebben hier genoten van de gezellige sfeer en de heerlijke gerechten. Onze dochter en wijzelf konden het zeer appreciëren dat zij ondanks haar lactose intolerantie toch kon genieten van het hapje en het dessert. Dit werd immers speciaal voor haar aangepast. Top service in een top restaurant. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant U bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Restaurant U geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.