“Onverwacht hier terecht gekomen!”
Beoordeling van WonderBar

WonderBar
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Bars & cafés in Genk
Beschrijving: Located in the heart of Genk, with a decor that is a sight to be seen, WonderBar brings you cocktails, gin, wine, spirits, bubbels & Music.
2 juni 2021 beoordeeld

Super leuke cocktailbar. Snelle en zeer vriendelijke service en eerlijke prijs!
Wij hopen snel terug te komen!

Datum van bezoek: mei 2021

24 juni 2020 beoordeeld

Wat een leuke avond moest worden draait op een domper uit , mijn drankje kwam aan en hoe ik een eerste slokje wou nemen schiet deze uit mijn handen doordat ze de buitenkant met ijs bewerken. Het personeel zegt dat ze het begrijpen dat dit wel al gebeurd is en vraagt wat hij in de plaats mag brengen. Tot onze verrassing brengt hij mij ons nog een rekening van 11 euro voor dit drankje , als ik hem hierop aanspreek zegt hij dat hij mij frustratie begrijpt waarop ik zeg als je het begrijpt doe je er toch wat aan waarop hij antwoordt dat het toch aangerekend moet worden van de zogezegde baas! Ik vraag hem de verantwoordelijke dan tot mij te laten komen ... na lang wachten zien we deze persoon (Stijn) zich dan buiten interessant maken bij de vrouwtjes maar uitleg verschaffen over zijn klantonvriendelijkheid en tact durft hij niet , hij loopt zn teleurgestelde klanten straal voorbij. Hij mag zn 11 euro houden maar dat is ook de laatste cent die hij gehad heeft. Ik doe mijn geld ergens anders op in de toekomst!! Op gebied van klantenbinding en mensen behandelen moet hij nog veel leren !!! Deze geldwolf kiest liever zn 11 euro vandaag dan een klant op lange termijn !! Mij zien ze er niet meer !!

Datum van bezoek: juni 2020
12 februari 2020 beoordeeld

misschien de mooiste bar die ik al gezien heb. Thema is overal terug te vinden . het interieur , cocktails en barmannen zijn top!

Datum van bezoek: februari 2020
10 december 2019 beoordeeld

Om 10 uur ‘s avonds op zondag lopend door het Centrum van Genk op op zoek naar een leuke plek voor een drankje kwamen we bij de Wonderbar uit.. van buiten onopvallend (in het donker) maar blij verrast door wat we binnen aantroffen.. een gezellige sfeer.. uitgebreide cocktail kaart, een mooi ruim opgezet maar toch een heel gezellig ingericht geheel... veel hout, warme sfeer, oude spullen... en fantastische drankjes! kortom een aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2019
22 september 2019 beoordeeld

Buiten op terras een toffe sfeer en heerlijke cocktails. Uniek interieur. Ook vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die WonderBar bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Genk, Limburg Province

In WonderBar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.