“de Max”
Beoordeling van BRASSERIE HOEFSTAD

BRASSERIE HOEFSTAD
Geclassificeerd als nr. 70 van 171 Restaurants in Genk
28 augustus 2020 beoordeeld

al verschillende keren gegeten. Heel veel al geproeft. Telkens top van smaak, je proeft de verse producten. Duidelijk veel aandacht en liefde aan het eten gespendeerd. Ook de bedoening top en telkens even vriendelijk!

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

Zeer lekker mosselen gegeten, vriendelijke bediening zeer ruim terras waar de corona maatregelen heel goed gevolgd worden, wij komen zeker terug

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Huisgemaakte stoofvlees met weinig smaak, een wok met amper groenten, vispannetje die verbrand smaakte,...
De oudere dame in de bediening vroeg of het gesmaakt het en we reageerde hier vriendelijk op dat het niet goed was waarna ze aan de rest vroeg: was het voor u ook niet goed?
In plaats van vriendelijk te blijven of een compensatie te doen kregen we enkel kwade blikken.

Spijtig, vroeger was het hier veel beter

20 juli 2020 beoordeeld

Afspraak gemaakt om te eten.
Tafel gekregen bij aankomst.
De zon scheen iets te fel om er in te blijven zitten, andere tafel gevraagd, boze opmerking dat het niet kon met Corona omdat ze de tafel weer moesten ontsmetten.....we komen voor gezellig eten, niet om te zonnebaden.
Eten besteld. 4 verschillende :mosselen van de chef, stoofvlees,wok en een vispannetje.
Mosselen waren opgewarmd in t water, vispannetje had een verbrande smaak, wok was niet gekruid ..de groenten moest je zoeken. Stoofvlees standaard voor die prijs.

Bij t einde kregen we de vraag of t lekker was...het eerlijke commentaar viel niet in goede aarde. Boze gezichten en er werd binnen met kwade blikken gekeken.
Afgerekend en btw bon gevraagd...doe dit steeds om hun geen zwart geld te gunnen.
1 vriendelijke dienster fooi gegeven en gemeld tegen haar dat zoiets niet kan wat ‘zaakvoerders ‘ ? Doen.
Oja, nog kennissen hadden juist gegeten en vertrokken. Hadden geen goed woord over t eten, reviews volgen.

Deze zaak is walgelijk , zoveel betaal je om dat voorgeschoteld te krijgen....schande....

23 maart 2019 beoordeeld

Zijn vandaag met 4 personen 4 verschillende gerechten gaan eten:van huisgemaakte lasagne tot spare-ribs of een Griekse sla.....
Alles supervers en lekker,bovendien hadden we heel snel ons eten en kwamen ze vragen of alles naar wens was...
Wat een toffe uitbating

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die BRASSERIE HOEFSTAD bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In BRASSERIE HOEFSTAD geweest? Deel je ervaringen!