“HEEL HEEL LEKKER”
Beoordeling van G & G

G & G
Geclassificeerd als nr. 16 van 169 Restaurants in Genk
24 augustus 2020 beoordeeld

Het is er zodanig lekker dat we er elke avond zijn gaan eten. Zeker een aanrader als je van pasta houd

Datum van bezoek: augustus 2020

1 augustus 2020 beoordeeld

Lekkere pasta's, of wat had je verwacht. Leuk terras op het hoofdplein van Genk - ambiance! Prijs/kwaliteit ok

19 juli 2020 beoordeeld

Zoals altijd weer lekker gegeten! Wel weinig respectvol dat één van de kelners geen mondmasker droeg. Tafels staan ook in deze coronatijden zeer dicht op elkaar.

18 juli 2020 beoordeeld

Tafeltjes stonden veel te dicht bij elkaar en de ober droeg zijn mondmasker niet.
Ik kreeg nog commentaar toen ik vroeg om het mondmasker te dragen.
We zijn opgestaan en hebben ergens anders gegeten waar de coronamaatrdegelen wel gerespecteerd worden.

13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijk! Wegens onverwachte omstandigheden moesten wij onze reservatie annuleren, hier kregen wij een zeer arrogante antwoord op!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die G & G bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In G & G geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.