“Zeer lekker.”
Beoordeling van Restaurant Molenvijver

Restaurant Molenvijver
Geclassificeerd als nr. 12 van 169 Restaurants in Genk
19 oktober 2020 beoordeeld

Top bediening ! Zeer behulpzaam personeel. Omwille van Corona waren we de enige in het restaurant, maar toch was niets te veel gevraagd.

Datum van bezoek: oktober 2020

15 oktober 2020 beoordeeld

Bij een bezoek aan Genk mag een lunch of diner in restaurant Molenvijver niet ontbreken! Reeds voor de 2de maal zijn we hier culinair verwend geweest met een uitstekende service. Met veel zorg en de glimlach worden de gerechten aan tafel gebracht.
Zonder twijfel komen we hier met plezier terug!
Zoals ze zelf zeggen: “Come as a guest, leave as a friend.”

Datum van bezoek: oktober 2020
22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch VG + HG + Koffie €32

Vg: Beef Tataki met wakame, wasabi creme, enoki champignon en krokantjes heerlijk! Mooi representeert en zo smaakvol!
Vg: Vicicoise met gerookte paling avocado broodcrouton cressjes wederom mooi gepresenteerd en enorm smaakvol!
HG: hadden we beide de kabeljauw krokant gebakken en nog lekker sappig! Perfect! Heerlijke saus erbij, lekkere groentjes en aardappel crème. Top gerecht!

We hebben heerlijk genoten van onze lunch op deze zonnige middag!
Duidelijk een nieuwe chef in de keuken we komen zeker en héél graag terug!!

Datum van bezoek: september 2020
17 september 2020 beoordeeld

lekker eten en zicht op de mooie vijver met een verlichte heel hoge fontein prachtig bij dat mooie weer , net Italy

Datum van bezoek: september 2020
30 augustus 2020 beoordeeld

super lekkere barbecueavond eten top bediening top, mooi zicht op vijver en zeker ook een gezellige avond.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Molenvijver bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Restaurant Molenvijver geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.