“Heerlijk gedineerd aan Molenvijver op terras tijdens een mooie zomeravond”
Beoordeling van Restaurant Molenvijver

Restaurant Molenvijver
Geclassificeerd als nr. 14 van 170 Restaurants in Genk
1 augustus 2020 beoordeeld

Bijna iedereen kiest het driegangen menu. Portie vis was aan de kleine kant. Mooi geserveerd. Zoals steeds in restaurants te weinig groenten.

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige locatie, prachtig uitzicht. Bediening is zeer persoonlijk. Eten is subliem. De kaart is beperkt maar wat er op staat is van top kwaliteit. De obers wisten onze 1-jarige dochter Milou steeds te entertainen zodat wij voor het eerst van een 3 gangen menu hebben kunnen genieten. Niet twijfelen gewoon langs komen als je in de buurt bent.

15 juli 2020 beoordeeld

Souper met voorgestelde dagmenu was zeer gewaardeerd, keuze uit twee voor- en hoofdgerechten. Vlotte bediening door vriendelijk personeel. Gezellig kader met zicht op de vijver. Zeer goede wijn van de kaart.

19 juni 2020 beoordeeld

We kregen iedere dag hetzelfde voorgeschoteld. De keuzes zijn zeer beperkt en de bediening zeer traag.
2u30 voor een 3 gangen menu is zeer lang.

Datum van bezoek: juni 2020
13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, prijs kwaliteits verhouding in orde. Mevrouw uit bediening (blonde haren) zeer onvriendelijk en zeer ongeïnteresseerd. Vraagt niet naar drank wanneer de chef dit zelf moet komen oplossen. Kijkt je liever de zaak uit. Zonde.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Restaurant Molenvijver bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Restaurant Molenvijver geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.