“Zeer lekker, maar niet van iedereen ”
Beoordeling van Peppe's

Peppe's
Geclassificeerd als nr. 9 van 169 Restaurants in Genk
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf heb ik de risotto met zeevruchten genomen, samen met 3 tafelgenoten. We waren unaniem dat het bijzonder lekker was en goed op smaak. Voldoende zeevruchten aanwezig en de risotto was goed. Pizzas aan tafel mochten nog een minuutje of 2 langer in de oven hebben gezeten. Verder waren degene die de tarwepasta met broccoli en scampi hadden genomen allebei wat teleurgesteld, helemaal niet goed afgekruid jammer genoeg en dus flets. De panna cotta en cannoli waren overigens ook lekker samen met een lekkere koffie. Wat wel jammer was, is dat bepaalde mensen van het personeel hun mondmasker niet volledig dragen, terwijl je er als klant wel op aangesproken word, en terecht. Als ze dan met eten bezig zijn is dat minder aangenaam. Verder is de bediening wel zeer vriendelijk en aangenaam.

Datum van bezoek: september 2020

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn smiddags gaan lunchen in combinatie met een Vespa rit van Vespa Discovery. Er aan gekomen hadden we een beetje spijt van.onze combi-keuze want vaak is een vooraf vastgelegde combinatie net niet wat je wil. Maar niets was minder waar. We konden wel niet kiezen maar we kregen 2 antipasta om te delen een mini pizza en reuze pasta om te delen. Het waren de duurste gerechten op de kaart en heel.erg lekker. We bestelden nog 2 capucinos achteraf die niet in het arrangement zaten. Toen we gingen betalen kregen we die gewoon erbij. Kortom, heel vriendelijk, super lekker gegeten en goede bediening. 1 klein puntje. We waren blij dat we.lekker buiten op het terras zaten, want binnen was het een beetje te kil door de airco die heel koud stond. Maar zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: augustus 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

In dit restaurant voel je de passie en toewijding en liefde voor het eten van chef Pepe, tot het aan tafel wordt gebracht. Al het personeel deelt dezelfde culinaire passie als de chef ! Werkelijk een aanrader voor iedereen die de Italiaanse keuken en wijnen in zen hart draagt ! Gewoonweg topklasse !!!

Datum van bezoek: augustus 2020
17 juni 2020 beoordeeld

lekkere afhaal producten, leuke vlotte bediening; mooi terras, modern interieur, top verse gerechtjes

Datum van bezoek: april 2020
9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne ervaring! Lekkere namiddag apero en iets eten... wat kan een zondag gezellig zijn, hier heerst een leuke sfeer... enthousiasme, lekker eten en drinken en ook handige meeneem gerechten, of je shopt wat zoetjes of olie... top!
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Peppe's bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province

In Peppe's geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.