Hoogtepunten uit beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2019
K5554MVcharlotted
Izegem, België
via mobiele applicatie
Zeer mooie wandeling met een ezel

Beoordeeld op 6 augustus 2018
theunissenh
Leopoldsburg, België
via mobiele applicatie
Lees alle 30 beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij deden de wandeling van een halve dag met onze zoon van 7 en het gezelschap van een lieve dame Reine ! De wandeling was zo'n 6km en liep door bos en open vlakte. Heel leuke ervaring om dit te doen. De ezels zijn heel goed verzorgd en de lievelingen van de uitbater. Gewoon doen!

Datum van activiteit: augustus 2019
carabane07, Gérant van Carab'ane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Heel hartelijk bedankt

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hier kan je werkelijk een heel mooie wandeling met een ezel doen .. ongedwongen met een wandelkaart en een ezel kan je zo op stap.
Ezel blijft een ezel en er is dan soms wat overtuiging nodig hem te doen lopen . Maar dat is het prettige er aan .. mooie verzorgde dieren ..een aanrader ..

Datum van activiteit: augustus 2018
carabane07, Gérant van Carab'ane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Heel hartelijk bedankt

5 dagen geleden beoordeeld

Datum van activiteit: oktober 2019
carabane07, Gérant van Carab'ane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Datum van activiteit: augustus 2019
carabane07, Gérant van Carab'ane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Datum van activiteit: juli 2019
carabane07, Gérant van Carab'ane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019