Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.173)
Beoordelingen filteren
2.173 resultaten
Waardering van reizigers
867
868
280
99
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
867
868
280
99
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.173 beoordelingen
Beoordeeld op 17 maart 2015

De airco op de kamers kent slechts twee standen: te warm en nog warmer.
Een raam opendoen helpt wel, maar het geluid wat dan binnenkomt doet niet onder voor een formule 1 circuit.
Over de service niets dan lof, ook het eten is perfect.

Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank wing720
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Juliana E, Manager van Movenpick Hotel Zurich-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2015
Google-vertaling

Dear wing720

Thank you very much indeed for taking the time to comment your recent stay at the Mövenpick Hotel Zurich-Airport.
We regret that you had an unpleasant experience regarding the room temperature. We know that the temperature in a hotel room is a very sensitive thing and it depends on each individual guest. Please apologize for the high room temperature, we have forwarded your comment to our chief engineer. Should during your next stay an issue like this arise, please do not hesitate to contact the reception. They will assist you immediately.
Anyway we are happy that you were satisfied with our staff and food.
We are looking forward to your next visit.

Kind regards,

J.Eling
Sales Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 november 2011

Dit is typisch een zakelijk hotel, niet alleen omwille van zijn omkadering maar ook omwille van zijn ligging. De ontvangst is zeer hartelijk (met een welkomstdrankje), en alles wordt zeer vlot en efficient afgehandeld. Ik had bovendien het geluk een upgrade te krijgen naar een executive room (of iets in die aard).
De kamers zijn ruim en comfortabel ingericht. Het hotel ligt zeer dicht bij de luchthaven en dit geeft 's morgens wel wat lawaai van opstijgende vliegtuigen, al is dat toch wel beperkt. Oordoppen kunnen natuurlijk altijd redding brengen.
Handig is ook de airport shuttle die elk kwartier rijdt en beide richtingen, en bovendien inbegrepen is in de kamerprijs.

Datum van verblijf: november 2011
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Koen67
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pascal R, General Manager van Movenpick Hotel Zurich-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pascal R, General Manager van Movenpick Hotel Zurich-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pascal R, General Manager van Movenpick Hotel Zurich-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken