“Goed restaurant met mogelijkheid tot mooi uitzicht ”
Beoordeling van Piccolo Padre Pizzeria

Piccolo Padre Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 66 van 359 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met vriendelijke bediening. De prijs-kwaliteitverhouding zat goed. Wij aten hier een pizza met octopus en de paella. De pizza met octopus was erg lekker en vers. Mijn vriend vond het de beste en verste octopus die hij ooit al had gegeten. De paella vond ik zelf niet zo bijzonder. Hij was niet slecht, maar ik heb er al betere gegeten. Als dessert aten we de limone-sorbet, deze was zeer goed. Tip: vraag naar een tafeltje buiten met uitzicht, het is er geweldig mooi om te zitten.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een niveau beter dan de meeste restaurants in Sliema. De coquilles en krab/garnalensoep als voorgerecht waren erg lekker. De eend en bouillabaisse als hoofdgerecht idem. Als dessert hadden we de creme brulée en eigengemaakt ijs. Een geslaagd diner!!! Het uiterst vriendelijke personeel maakte de avond compleet.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren kregen we het laatste plekje op het balkon, al kregen we wel maar 1,5 uur waardoor een dessert geen optie was. Super locatie, lekker eten en vriendelijk personeel. 54 euro voor een voorgerecht, 2 hoofdgerechten en wat drank.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden in het anwb boekje gelezen dat je hier heen moest! Zo gezegd zo gedaan,
Je hebt 2 verdiepingen 1 met wat duurdere kaart en een daar naar beneden -1 dus ze hebben genoeg wijn en genoeg keuze uit eten ! Dit keer is de bediening snel en helpt ons goed ( niet zoals de rest in malta lekker lui) het eten was goed en prima de verlerende Serves was top! We hadden een pizza en zalm en flesje wijn plus water en dat voor maar 35€ geen geld zeg ik! De moeite waard om terug te komen en een echte aanrader

3 mei 2017 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten op een fantastische plek. Het personeel was stuk voor stuk klantvriendelijk en servicegericht. Droomplek. Het was in meerdere opzichten een traktatie voor ons.

Reizigers die Piccolo Padre Pizzeria bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

Saint Julian's, eiland Malta

In Piccolo Padre Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!