“Super”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren kregen we het laatste plekje op het balkon, al kregen we wel maar 1,5 uur waardoor een dessert geen optie was. Super locatie, lekker eten en vriendelijk personeel. 54 euro voor een voorgerecht, 2 hoofdgerechten en wat drank.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden in het anwb boekje gelezen dat je hier heen moest! Zo gezegd zo gedaan,
Je hebt 2 verdiepingen 1 met wat duurdere kaart en een daar naar beneden -1 dus ze hebben genoeg wijn en genoeg keuze uit eten ! Dit keer is de bediening snel en helpt ons goed ( niet zoals de rest in malta lekker lui) het eten was goed en prima de verlerende Serves was top! We hadden een pizza en zalm en flesje wijn plus water en dat voor maar 35€ geen geld zeg ik! De moeite waard om terug te komen en een echte aanrader

3 mei 2017 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten op een fantastische plek. Het personeel was stuk voor stuk klantvriendelijk en servicegericht. Droomplek. Het was in meerdere opzichten een traktatie voor ons.

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens gegeten bij Piccolo Padre. Pizza's waren heerlijk ook de pasta met vis. Geweldige tafel op het balkon met mooi uitzicht.
Helaas moesten we bijna een uur wachten op ons eten.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Af! Gezellige plek, verzorgd dankzij wel uitgekozen personeel. Stuk voor stuk vriendelijk. En natuurlijk ook lekker! Snelle bediening. Verder ook een mooi zicht. Voor romantisch plekje op het balkon met zicht op baai is reservatie sterk aan te raden!

Reizigers die Piccolo Padre Pizzeria bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Piccolo Padre Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!