“Lang wachten”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens gegeten bij Piccolo Padre. Pizza's waren heerlijk ook de pasta met vis. Geweldige tafel op het balkon met mooi uitzicht.
Helaas moesten we bijna een uur wachten op ons eten.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Af! Gezellige plek, verzorgd dankzij wel uitgekozen personeel. Stuk voor stuk vriendelijk. En natuurlijk ook lekker! Snelle bediening. Verder ook een mooi zicht. Voor romantisch plekje op het balkon met zicht op baai is reservatie sterk aan te raden!

10 augustus 2016 beoordeeld

Ontzettend leuke locatie, met een mooi uitzicht over de baai. We kwamen eerder dan we hadden gereserveerd, maar dat was geen probleem. We kregen een leuke tafel op het balkon boven het water. Personeel was aardig en eten was echt lekker. Pizza's waren ons net te veel, maar de resten werden keurig voor ons in een pizzadoos gepakt om mee te nemen.

6 augustus 2016 beoordeeld

We waren slechts 1 week in Malta, meer hier zijn we toch 2 keer langs geweest. De tweede keer hebben we een reservatie geplaatst, zodat we zeker weer aan het water konden zitten (foto).

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in typisch Italiaans restaurant. Wel reserveren als je buiten op balkon wil zitten maar dan heb je wel een mooi zicht op de baai. Prima kaart en bijzondere Italiaanse gerechten en vriendelijke bediening.

Reizigers die Piccolo Padre Pizzeria bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

Saint Julian's, eiland Malta

In Piccolo Padre Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!