“Lekker eten met mooi uitzicht”
Beoordeling van Piccolo Padre Pizzeria

Piccolo Padre Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 65 van 359 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 augustus 2016 beoordeeld

Ontzettend leuke locatie, met een mooi uitzicht over de baai. We kwamen eerder dan we hadden gereserveerd, maar dat was geen probleem. We kregen een leuke tafel op het balkon boven het water. Personeel was aardig en eten was echt lekker. Pizza's waren ons net te veel, maar de resten werden keurig voor ons in een pizzadoos gepakt om mee te nemen.

6 augustus 2016 beoordeeld

We waren slechts 1 week in Malta, meer hier zijn we toch 2 keer langs geweest. De tweede keer hebben we een reservatie geplaatst, zodat we zeker weer aan het water konden zitten (foto).

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in typisch Italiaans restaurant. Wel reserveren als je buiten op balkon wil zitten maar dan heb je wel een mooi zicht op de baai. Prima kaart en bijzondere Italiaanse gerechten en vriendelijke bediening.

27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gereserveerd en een mooi plekje op het balkon recht aan zee gekregen. Vooraf een salade met beef, daarna de pasta met mosselen. Flesje chardonnay..Het eten was prima, de bediening had zijn avond niet. Hoofdgerecht vergeten, toen het werd opgediend bestek en borden vergeten...
Jammer, maar dat kon de pret niet drukken

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 9 dagen Malta en logies in het naburige Meridien, zijn we hier 3 maal gaan eten. De eerste keer was eeen revelatie: mosselen voor twee met spaghetti (kerstomaatjes, look, peterselie, witte wijn) , alles voor 18 €. De fles prosecco zeer betaalbaar. Overtuigd van de kwaliteit gingen we terug voor een pizza funghi en pasta met kippenlevertjes. De pizza oke maar wat flauw, de pasta weer uitstekend. Derde keer was iets minder: pasta met zeevruchten was prima maar pizza diavola onvoldoende gebakken, te dik. De prosecco bleef lekker. De lokatie is fantastisch: mooie zaal aan het water. Een van onze beste ervaringen in Malta!

Reizigers die Piccolo Padre Pizzeria bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

Saint Julian's, eiland Malta

In Piccolo Padre Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!