“Uitstekende creatieve keuken, mooie inrichting ”
Beoordeling van ROSSINI CIBO VINO

ROSSINI CIBO VINO
Geclassificeerd als nr. 4 van 371 Restaurants in Saint Julian's
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de rand van de uitgangswijk en de millenniumkerk ligt een mooi restaurantje met leuke binnentuin waar uitstekende gerechten worden gecomponeerd. Vooraf lekkere bruscetta en fijne gedroogde ham, peccorinosoufle met truffel en pompoenpuree. De inktvis met selderpuree was perfect, de pikante linguine met gamba verfijnd, de gebakken brie met gegrilde groenten origineel. Mooie chocoladesaucis en goeie semifreddo. Uitstekende en attente bediening. Stemmig interieur. Interessante wijnkaart en aangename prijzen.

Datum van bezoek: februari 2018

3 januari 2018 beoordeeld

hoge kwaliteit eten, met aandacht bereid en elk gerecht is een kunstwerk, zeer vriendelijke bediening met suggesties en zeer gastvrij!!

Datum van bezoek: januari 2018
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt niet op een toplocatie maar is zeker een bezoek waard. We hebben buiten in de sfeervolle tuin gegeten. We kregen allebei een amuse aangepast op ons voorgerecht. We namen carpaccio en gemarineerde zalm. De zalm was overheerlijk en een echte aanrader. Ook de presentatie was heel verzorgd. Daarna namen we zeebaars en pasta met scampi. De pasta is normaal zeer pittig maar op aanvraag hebben ze dit aanpast. De smaak was erg lekker, alleen de pasta was niet helemaal gaar. De zeebaars was sappig en erg lekker. De vrouw in de bediening was vriendelijk maar wel een beetje afstandelijk. Het was zeer rustig op de avond dat wij het restaurant bezochten. Dit verbaasde ons, want een bezoek aan dit restaurant is zeker de moeite waard. We betaalden 70 euro voor 2 gangen een fles wijn en een fles water.

Datum van bezoek: juli 2017
22 juni 2017 beoordeeld

Bijna alle restaurants hier zijn eenheidsworst.
Deze niet. Een verrassende menukaart en zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2017
23 oktober 2016 beoordeeld

Rossini Cibo & Vino is een redelijk klein restaurant in St. Julian's. De inrichting en het terras (achter - op de binnenplaats) is simpel. Het eten daarentegen is geweldig. Wij namen de biefstuk, en de paardenbiefstuk met rozemarijn-ijs. Heel bijzondere en heerlijke combinatie! Attente bediening, prima prijs. Zeker een aanrader !! De desserts zijn ook zeker de moeite waard - super.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die ROSSINI CIBO VINO bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In ROSSINI CIBO VINO geweest? Deel je ervaringen!