“Verrassend goed”
Beoordeling van Kuya Asian Pub

Kuya Asian Pub
Geclassificeerd als nr. 17 van 362 Restaurants in Saint Julian's
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein restaurant in een kelder met max 40 plaatsen.
De menukaart staat op de muur geschreven. Het ziet er een beetje alternatief uit, maar het eten is super. De vrouw van de eigenaar komt uit Maleisië en zij heeft de keuken verfijnd. Een aanrader, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

21 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk Aziatisch eten! Lekker vlees met noedels of rijst. Deurtje naar de kelder, dus even zoeken.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 personen geweest eten in de avond. Het is een zaakje wat vanuit de buitenkant niet opvalt, maar eenmaal binnen zo gezellig. Het is een klein en sfeervol restaurant.
Als voorgerecht hadden we edamame boontjes en veggie dim sum. De dim sum waren zo lekker! Als hoofdgerecht de yellow curry en crispy beef. Ook bij deze hebben we onze vingers afgelikt.
Leuk personeel en een modern en gezond concept. Het proberen waard!

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel gek en klein restaurant... we moesten ook even wachten maar het was zeker het wachten waard... het eten is echt lekker en bijzonder!!!!! Reserveer van te voren en bestel zoveel als je kan en deel het met z'n allen

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier vanavond met mijn zoon uitstekend gegeten.
Voorgerecht dim Sum met garnalen en yellow Rice met calamari.
Het is een klein maar een gezellig restaurant.

Reizigers die Kuya Asian Pub bekeken, bekeken ook

Il Gzira, eiland Malta

Valletta, eiland Malta

Saint Julian's, eiland Malta

In Kuya Asian Pub geweest? Deel je ervaringen!