“Heerlijk eten en goede sfeer”
Beoordeling van Buddhamann

Buddhamann
Geclassificeerd als nr. 9 van 369 Restaurants in Saint Julian's
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Op de kaart staan lekkere en bijzondere gerechten, voor ieder wat wils! Personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Het restaurant zat helemaal vol. Gelukkig hadden we gereserveerd. Tip!

Zeker een aanrader als je lekker wilt eten in een leuke restaurant met goede sfeer en mooi uitzicht.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja wat moet ik hier op zeggen,
Gewoon geweldig,
Ik ben als Rotterdammer heel wat gewend maar dit restaurant is één van de beste restaurants waar ik gedineerd hebt .
Zeer gastvrij
Fantastisch voorgerecht
Hoofdgerecht was geweldig zelfs de rijst was perfect dessert heerlijk en dit alles begeleid met een goede wijn.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijke ervaring, zeer lekker gegeten, prijs kwaliteit: top. Niet goedkoop, maar de moeite waard. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

29 april 2018 beoordeeld

In de week dat we in Saint Julian verbleven zijn we 3 keer langs geweest bij Buddhamann. De eerste keer werden we bediend door Bianca, heel vriendelijk en met kennis van zaken. Ze bracht ons een heerlijke porto. Het uitzicht op het terras is hemels en zeer rustgevend. De tweede keer was Bianca er opnieuw en ze herkende ons meteen. Ze vond het super dat we terug kwamen wat voor ons heel fijn was. De cocktail die we daarna dronken was heerlijk!
We wilden daarom onze laatste avond bij Buddhaman doorbrengen. En ook toen was Bianca van de partij :-) Het was superlekker, voor mij heerlijk glutenvrij, heel gezellig en heel vriendelijk! Bedankt aan gans het team om ons een onvergetelijke avond te bezorgen. Een aanrader voor diegene die gastronomie erg appreciëren!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gezellig restaurant,
Lekker gegeten, maar misten wat details, geen amuses, geen brood, rijst is als supplement bij je hoofdgerecht dat toch al boven de gemiddeld ligt .
Toch gezellige avond gehad...

Reizigers die Buddhamann bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Buddhamann geweest? Deel je ervaringen!