“Goeder dan goed”
Beoordeling van Taro at The Villa

Taro at The Villa
Geclassificeerd als nr. 29 van 368 Restaurants in Saint Julian's
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is top geregeld en goed voor elkaar. Schitterende locatie, geschoold personeel en zeer smakelijke gerechten. Echt een aanrader die je niet gemist moet hebben bij een bezoek aan Malta!

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 vrienden gaan eten. Bij binnenkomst was er nog geen ruimte, maar een half uurtje wachten aan de bar was geen straf. De eerste goede fles wijn kon verorberd worden.
Na een half uur opgehaald door de ober en een mooie plek gekregen met uitzicht op de baai.
Tijdens het opnemen van onze bestellingen bleken niet alle gerechten meer beschikbaar. Jammer, maar de vervangende gerechten waren prima. Mijn hoofdgerecht bestond uit een roodbaars met aardappelpuree en mijn 2 tafelgenoten hadden beide het langzaamgegaarde buikspek. Het waren twee enorme porties spek. Om te smullen.
Prijs en kwaliteit waren in verhouding en de wijnkaart was prima verzorgd en uiterst betaalbaar.
Nadeel is dat er regelmatig feestjes op het terras zijn dus dat er her en der mensen om heen staan. Hadden wij gelukkig geen last van, maar om half elf ging de muziek vol open en was een normaal gesprek minder goed mogelijk. Toch een klein minpuntje op een verdere prima bezoek aan The Villa

3 november 2015 beoordeeld

Een goed restaurant zonder meer. Minpunt was wel dat de bestelde hoofdschotel tonijn niet meer voorhanden was. De door de serveerster geadviseerde vervangende vis was niet het verwachtte.

15 september 2015 beoordeeld

Restaurant met prachtig uitzicht over de baai. Als je reserveert krijg je een tafel aan de kant van de baai.Vriendelijke bediening. Serveerster Tatiana heeft er voor gezorgd dat we nog een paar keer terug zijn gegaan.Heerlijk gegeten!

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

wij hebben tijdens ons verblijf hier een paar keer gegeten. de locatie is perfect, het uitzicht subliem.
het is prettig verblijven in de openluchtbar.
het eten is heerlijk en goed. de wijnen passen goed.
de bediening is attent en hierin nodig onzichtbaar.
zeker een aanrader.

Reizigers die Taro at The Villa bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Taro at The Villa geweest? Deel je ervaringen!