“Out of the box”

Truffle & Truffles
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten, creatieve ideeën.
Zeer vriendelijk!
Gezellige inrichting.
Een must do als je in Malta bent!!

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Viskoekjes en iron steak en rumpsteak gegeten Wijn uit Malta niet op voorraad
Mooie cocktail kaart maar geen verkoop

28 december 2017 beoordeeld

Heerlijke gerechten en als leuke extra cocktails door de barman met passie klaargemaakt. Liefhebbers vragen verse truffel op hun gerecht, aan € 3 per gram is dit zeer redelijke prijs!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekker gegeten hier. Angus beef als hoofdgerecht, één van de beste steaks die ik ooit gegeten heb. Pasta’s ook heel lekker. Prima bediening. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed en mooie wijnkaart aan prima prijzen.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof en proper restaurant met vriendelijk personeel. Maar het eten vonden we iets minder dan verwacht. We hadden de zeebaars en lamb rack. Waren goed gebakken maar qua smaak was het zeker niet speciaal, ontbrak een beetje pit. We kregen ook "extra" truffel geraspt over onze maaltijd, maar had uiteindelijk weinig meerwaarde voor de €6 extra.

Al bij al zeker geen slecht restaurant maar minder top als vaak beschreven wordt in ons ogen, maar kan persoonlijk zijn.

Reizigers die Truffle & Truffles bekeken, bekeken ook