“Zalig genieten.”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Reserveringen
Dineropties: Reserveringen
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van dit mooie pand aan de rustige jachthaven is prachtig. Vanop het terras met zijn mooi gedekte tafels, heb je dan ook een knap uitzicht. Het onthaal en de bediening zijn vriendelijk en professioneel. De kaart én wijnlijst uitnodigend. Wij aten een carpaccio van tonijn als voorgerecht, die sober maar heel vers was. Vervolgens kozen we een dagverse gegrilde rode snapper en pasta met zeevruchten. Zalig eenvoudig maar super lekker.

Datum van bezoek: juni 2018

11 juni 2018 beoordeeld

We vulden onze vrije avond op met een etentje in dit zeer mooi gelegen restaurant. Het ligt in een kleine, beschermde baai, kort bij het prestigieuze Hilton hotel. We konden er gelukkig buiten eten en genoten van de zeer verse vis, die werd aangeboden en op een zeer lekkere wijze werd gereed gemaakt. Niet goedkoop maar de ligging betaal je ook! Toch de moeite waard!

Datum van bezoek: mei 2018
12 oktober 2017 beoordeeld

Prima ontvangst. Suggesties van de kelner zonder enige push om dit of gene te nemen .
absolute aanrader in betaalbare klasse

Datum van bezoek: oktober 2017
8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten zeebaars in zoutkorst! Bediening correct vriendelijk. Locatie geweldig! Aan een kleine baai met mooie jachten gelegen naast het Hilton.

Datum van bezoek: augustus 2015
31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit rrestaurant was ons aangeraden als "betere klasse". Maar dat viel wat tegen... Eten niet slecht maar gewoontjes. Bediening nogal onpersoonlijk, geen aperetiefhapjes, geen brood... Kortom, overpriced

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Acqua Terra E Mare bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Acqua Terra E Mare geweest? Deel je ervaringen!