Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima in orde: kamer netjes en basic, zwembad mooi, ligt aan de zee, restaurant en bar oké. Ontbijt is wel heel basic.

Wij vonden vooral de locatie echt top. Je ligt vlak aan de zee. Er zijn enorm veel echt gezellige restaurantjes in de buurt (2 min wandelen) dus onze tip: neem zeker geen half of vol pension. Je kunt meteen de bus nemen naar Valletta en Sliema (voor 2 euro).

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de baai van St Julians en vanaf het zwembad heb je hierop een prachtig uitzicht. Wij hadden een kamer met uitzicht op Portomaso. Als je op de baai wil uitkijken betaal je voor een upgrade 20 euro extra per nacht. De kamer die wij hadden was ruim, had een goede airco en een klein balkon. Ook was er een minibar aanwezig. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het personeel is vriendelijk en staat altijd klaar voor je wanneer je vragen hebt. Ook is er een informatiepunt waar een medewerker je alles kan vertellen over de bezienswaardigheden van Malta. Het hotel ligt aan een rustige straat en van het luidruchtige Paceville merk je niks in het hotel. Op de laatste avond was er een groot feest in St Julians. Toen hebben we wel wat geluid van buiten gehoord (muziek enzo), maar de muren en de schuifdeur van het balkon houden het meeste tegen. Verder is er een strandlaken service waar je iedere dag een schoon strandlaken kan halen. Wat ook fijn was, is dat er eigenlijk op ieder moment van de dag wel ligbedjes vrij waren aan het zwembad. Dit maakte dat je wanneer je wilde, altijd lekker aan het zwembad kon liggen. Het zwemad is wat aan de kleine kant. Maar je kunt ook de zee in, dus daar zocht ik vooral mijn verkoeling. Neem ook zeker een snorkelset mee, want er zwemmen prachtige vissen. Er loopt bij het zwembad een ober rond om je te voorzien van koude drankjes. Echter, dit vonden wij nog al duur en dus haalden wij zelf onze drankjes bij een supermarkt in de buurt. Het ontbijt is goed. Er staat een kok die op jouw verzoek een ommelet voor je bakt of crêpes. Er is vers fruit, sap en verschillende soorten brood en cornflakes met melk. Voor ieder wat wils. Het ontbijt is tot 10:00 uur, wat ik zelf een beetje te vroeg vond. Rond 9:30 is het dan ook erg druk bij het buffet.
Als we weer naar Malta gaan, komen we hier zeker terug. Ik ben al met al heel tevreden over ons verblijf.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel is verouderd. Ontbijt redelijk. Deftige superior kamers. Airco is gemeenschappelijk mr bleef constant op 22 graden (niet echt fris op kamer) terwijl het in het kapsalon 18gr was(koud). Geen maaltijd genomen ih restaurant. Op zaterdag rond 18u moet iedereen weg ah zwembad voor een of andere bbq

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 augustus 2018

Dit hotel is voor luidruchtige en arrogante feestvierders. Hotel doet niets aan het respecteren van de nachtrust. Feestvierders zijn hier de baas!!! Heel fijn als op jouw gang zo een bende varkens logeert...
Verouderd hotel, slecht ontbijt. Veel gepuf en gezucht aan de receptie,...

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Bij het inchecken kregen we een upgrade naar een suite. Deze is gelegen op de 7e verdieping en heeft een uitzicht op de baai. Ruime kamer en laat een schone indruk achter. Ook heeft de kamer een ruim balkon met een prachtig uitzicht over de baai. Het ontbijt ziet er goed en uitgebreid uit, maar helaas heeft alles dezelfde lauwe temperatuur. Het personeel is erg vriendelijk en staat klaar om je te helpen. Het zwembad is prima en heeft voldoende ligbedden (‘handdoekje leggen’ is hier niet de norm). Ook is het heerlijk om een duik in de zee te nemen. In de avond is de live muziek van de overkant van de baai goed te horen. Onder genot van een drankje op het balkon is dit erg fijn, maar kan me voorstellen dat gasten die al willen slapen hier overlast van ondervinden.
Een ander groot pluspunt van dit hotel is de centrale ligging. Zowel Sliema als het hartje van St. Julians is op loopafstand. Bovendien ligt er op 300 meter lopen een bushalte, waardoor Malta erg makkelijk te ontdekken is.
Over het algemeen erg positief en zou het daarom ook zeker aanraden.

Verbleef: juli 2018