Beoordeeld op 4 september 2016

Wat hebben wij een heerlijk verblijf gehad in dit hotel!
Hier is een top team aan het werk die alles in het werk stellen om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen.
De standaard kamer was voorzien van alle gemak, je hebt wel maar uitzicht op een muur , maar wij gebruiken de kamer toch enkel om te slapen en je moet maar eens naar het dakterras met zwembad gaan!!!! Zo een uitzicht is onbetaalbaar!!
De kamer werd dagelijks opgefrist , bed opgemaakt , verse handdoeken , minibar bijgevuld ,...
De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam, zo een warme en gemoedelijke sfeer hadden wij nog niet meegemaakt in een hotel. Wij voelden ons na twee dagen helemaal thuis hier.
Ik heb een gluten en lactose intolerantie , en ook dat was helemaal geen probleem. Zeer lekker ontbijt , heerlijke illy koffie, de snacks in cafe juliani zijn zeer verzorgd en vers , prijs-kwaliteit :top. En je moet zeker eens gaan eten in hun restaurant op de eerste verdieping "Zest" ! Oosters getint en zo lekker!!! ook hier prijs kwaliteit een toppertje.
DE snacks in cafe

Datum van verblijf: augustus 2016
Juliani_Team, Manager van Hotel Juliani, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Dear Linda,

Wow! What a wonderful review. We truly appreciate that you felt at home with us, because this is exactly what we want for you and all our guests.

I am glad to hear you enjoyed every aspect of your stay, from our rooftop pool views to our homemade breakfast and of course Zest Restaurant. I am also very happy to hear that our staff and service consistently met your needs and expectations.

On behalf of our entire team, we look forward to welcoming you back to Hotel Juliani again soon!

Warmest wishes from Malta,

Georgios Rouvelas
Hotel Manager

Beoordeeld op 5 april 2016

Hotel Juliani ligt heel centraal op het eiland Malta, dicht bij het toeristische centrum met volop eetgelegenheden. Voor het hotel heb je een publieke bushalte waar om de 20 min. een bus voorbij komt die je overal op het eiland brengt. Verder bied het hotel een uitstekend ontbijt aan met dagelijks verse topproducten. Ook de kamers zijn ruim en elke dag proper gemaakt, let wel een standaard kamer bied GEEN uitzicht. Je kijkt gewoon op een blinde muur ! Wens je enig uitzicht dan betaal je een supplement op de kamerprijs. Wij hebben tijdens ons verblijf spijtig genoeg geen gebruik kunnen maken van de enige faciliteit dat het hotel heeft, zijnde het dakterras met zwembad. Doordat er verbouwingswerken waren kregen we er dan nog vanaf s’morgens 7 uur het bijhorend lawaai erbij. Een klacht bij de receptie dat onze minibar op de kamer de drankjes niet koelde bleef eveneens onopgelost. Voor meer info omtrent tips voor trips mag je me gerust mailen (kurt.clarisse@telenet.be)

Kamertip: standaardkamer heeft GEEN uitzicht, zelfs niet op het binnenland.
Datum van verblijf: maart 2016
Juliani_Team, Manager van Hotel Juliani, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2016

Hello Kurt,

I appreciate you taking the time to provide us with such detailed and thoughtful feedback about your stay.

We try to provide the most honest, forthright, descriptive information possible about our rooms so that all prospective guests’ can make informed, accurate decisions about which of our room types most suits them. While our Standard Rooms do not offer sea views, we do believe they offer excellent value to guests seeking a boutique stay and service in the heart of St Julians.

We take it to heart when we are unable to meet or exceed our guests’ expectations. I would like to take the opportunity to apologise for the inconveniences that you experienced during your stay.

I am surprised and disappointed to hear you experienced noise during your stay. We recently refurbished our rooftop pool and terrace, taking great care to ensure no works began anytime before 9 am.

Please note that your concerns about your mini bar were passed on to our maintenance team promptly. Unfortunately, a replacement part had to be ordered resulting in a delay in solving this issue. We constantly strive to ensure that the facilities in each guest’s room exceed expectations. While an apology will regrettably not alter the outcome of this situation, I do extend it with all sincerity.

Again, please accept my apologies. I hope that this hasn’t put you off a return stay with us. You can reach me directly at grouvelas@hoteljuliani.com if I can be of any assistance.

Warmest regards,
Georgios Rouvelas
Hotel Manager

Beoordeeld op 28 december 2015

Wat betreft de hotelkeuze waren we zeer tevreden. Het hotel heeft alles wat verwacht mag worden van een hotel. Het is absoluut geen ketenhotel en geen eenheidsworst. Het is gelegen in Spinola Bay vlak tegenover het charmante haventje, de meest gefotografeerde plek van St. Julian's. In de omgeving liggen heel veel leuke restaurantjes. (tip voor diegenen die de echte Maltese keuken eens willen proeven-probeer restaurant Gululu eens, echte authentieke Maltese gerechten in een leuk kader. Daal tegenover het hotel de trappen naar de haven af en je vindt het wel). De standaardkamer was groot genoeg voor ons tweeën en de kleine. We hadden een goed ruim bed, de kamer werd elke dag fatsoenlijk gepoetst, er is een leuk balkon met ligstoelen aanwezig, gratis wifi en de badkamer was ruim en we hadden een ruim ligbad ter beschikking. Het uitzicht op Spinola Bay was magnifique. Enkel wat betreft de televisiezender kan je klagen. Nogal obscuur op CNN na. Op het bovenste verdiep bevindt zich een klein buitenzembad en er is een fitnissruimte. Het restaurant Zest, gelegen op de eerste verdieping, hebben we niet bezocht, maar volgens de lokalen is het een kwaliteitsrestaurant. Het ontbijt (benedenverdieping) was grandioos. Niet enkel een ruime keuze (broodjes, taartjes, verschillende soorten beleg, fruitsla en vers fruit, yoghurt, marmelades, chocopasta en verschillende warme gerechten), de bediending was zeer vriendelijk. Ongevraagd kregen we bijvoorbeeld een zakje fruit voor de kleine mee toen de ober hoorde dat we een daguitstap gingen maken. Ook aan de lobby was men oprecht vriendelijk. Geen adaptar bij? Het probleem werd meteen opgelost zonder dat we zelfs ons kamernummer moesten doorgeven. Een taxi bestellen? De bagagekamer gebruiken op de laatste dag? Allemaal probleemloos. De service in dit hotel is perfect, meer kan je niet verlangen. Tegenover het hotel is er een halte voor de hop -en offbussen van de twee maatschappijen waarmee je dagelijks heel Malta of Gozo kan bezoeken. (Zuidtoer, noordtoer of Gozotoer) De handigste manier om het eiland te verkennen!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 15 augustus 2015

Genoten van een junior suite (aan te raden omwille van baai-zicht!); heel ruime kamers met terrasje en mooi uitzicht op baai met bootjes. Heel ruime en comfortabele bedden; uitstekend geslapen! Ontbijt met heel ruim aanbod, verse illy-koffie en fruitsap. Zwembad op dak heel aangenaam (met handdoeken service en bar met democratische prijzen). In verhouding tot het aantal kamers, te weinig ligbedden maar hebben hier gedurende ons verblijf (7 nachten) geen enkele hinder van ondervonden; steeds waren er wel ligbedden vrij of het duurde maar even voor er vrij kwamen (en intussen installeer je je even tegen de muursofa; hotel trekt ook geen mensen aan die gans de dag aan zwembad liggen of stoelen bezetten met handdoek). Opvallend ook is de vriendelijkheid van AL het personeel, van onthaal-receptie, ontbijtbediening, vervoer naar luchthaven (door hotel geregeld), kamermeisjes, zwembadboy, tot manager toe: iedereen is oprecht, gemeend en hartelijk vriendelijk!
Enige nadeel dat kan omschreven worden is dat bij openen ramen op kamer er betrekkelijk wat verkeerslawaai is (er loopt een weg tussen hotel en baai met busstop verderop); maar dit hindert niet om te slapen (raam toe en airco op). Algemeen goede ligging voor restaurants rondom hotel (royaal voorzien) en uitstappen naar rest van eiland (busstop schuin tegenover hotelinkom). Persoonlijk vind ik dat dit eerder tot een "adults-only" (of kinderen vanaf 16 jaar) hotel is, hetgeen voor ons juist aanlokkelijk is. Conclusie: zeker een aanrader; wij zouden zeker terug boeken (en nog boeken als dit een hotelketen was op andere bestemmingen). Betreft vriendelijkheid kunnen vele grote hotels hier een voorbeeld aan nemen!
PS Hotel restaurant ZEST op eerste verdieping is ook super!

Kamertip: juniorsuites (= met baaizicht); misschien zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 20 april 2015

Fantastische week gehad in Malta en hotel Juliani is ideaal : net, vriendelijk, behulpzaam, uitstekend ontbijt, schitterende maaltijd in het hotelrestaurant Zest, ideale uitvalbasis. Huurauto niet nodig, want bushalte voor het hotel. Het hele eiland is met het openbaar vervoer te bereiken. We hopen ooit nog eens Malta te bezoeken en dan aarzelen we niet om in hetzelfde hotel te verblijven.

Datum van verblijf: april 2015